پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
مخاطبان میتوانند اتومبیل مورد نظر خود را جستجو کنند و پس از پیدا کردن گزینه مناسب، میتوانند با نمایندگیهای فروش اتومبیل ارتباط برقرار کنند.
کد خبر: ۱۹۴۸۷
تیتر 20 - فیسبوک به عنوان غول رسانه اجتماعی که تا به امروز توانسته صدر جدول مخاطبان جهانی را حفظ کند و به عنوان بزرگترین رسانه اجتماعی جهان شناخته شود، در تلاش است تا سیستم خرید و فروش اتومبیل را به سرویس اجتماعی خود اضافه کند که با راه اندازی این پروژه و اجرایی شدن آن، مخاطبان میتوانند اتومبیل مورد نظر خود را جستجو کنند و پس از پیدا کردن گزینه مناسب، میتوانند با نمایندگیهای فروش اتومبیل ارتباط برقرار کنند.
این ویژگی همچنین توابع خاصی را به جستجو اضافه میکند که شما قادر خواهید بود با فیلتر کردن لیستها براساس سال، مدل، مسافت پیموده شده، نوع خودرو، رنگ خودرو و یا حتی سیستم انتقال قدرت، اتومبیل مورد نظر خود را بهتر و سریعتر جستجو کنید. گفتنی است که فیسبوک برای رسیدن به این هدف و به منظور تقویت لیست آگهی و فروش خود، قصد دارد با شرکتهای خرید و فروش اینترنتی اتومبیل از جمله "ادموندز"، "Cars.com"، "Auction123"، "CDK Global" و در پایان با شرکت "SOCIALDEALER" وارد همکاری شود.
همانطور که در ابتدا گفتیم، با استفاده از ویژگی جدید فیسبوک پس از پیدا کردن ماشین مورد نظر خود اگر سوالی داشته باشید، میتوانید به راحتی با نمایندگان فروش اتومبیل از طریق فیسبوک تماس برقرار کنید و یا به آنان در مورد شرایط اتومبیل پیام دهید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند، هرچند گفته میشود که از این روش میتوانید برای تست رانندگی اتومبیل یک تاریخ و زمان تعیین کنید./خودروبانک