دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 30
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
زمانی:
حسن زمانی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال جدید هنر مربی‌‌اش را ثابت کرد.
کد خبر: ۲۳۵۵۵
تیتر20 - حسن زمانی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال که در اردوی این تیم در امارات حضور یافته درباره آخرین شرایط شفر و استقلال در بحث تمدید قراردادش حرف زد. صحبت‌های وی با خبرورزشی را بخوانید.

*بازی با العین را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

قبلاً هم گفته‌ام من درباره این استقلالی که داریم هرگز پیش از مسابقات به چیزی جز برد فکر نمی‌کنم. ما تیمی متشکل از جوانان تعصب و کاربلد داریم که برای برد عطش دارند و بعید می‌دانم با چند پیروزی این عطش از بین برود.

* اما تیم حریف صدرنشین لیگ امارات است؟

مگر پرسپولیس و الهلال صدرنشین لیگ ایران و عربستان نبودند؟ این بچه‌هایی که ما در استقلال داریم فقط از خدا می‌ترسند و هیچ چیز دیگری آنها را به عقب نمی‌راند.

* پس از تیم رضایت دارید؟

به هر حال کادر فنی در این مدت زحمات زیادی برای تیم کشیده است. استقلالی که امروز می‌بینید و چهره جدیدی دارد هنر ثابت شده همین مربی بادانش است. البته نباید از تلاش‌های گروه مدیریتی باشگاه هم غافل شد که بستر را برای هماهنگی‌های لازم از نظر مالی و کارهای لجستیکی فراهم ساخته است. همیشه وقتی موفقیتی به دست می‌‌آید نمی‌توان آن را به نام یک نفر نوشت. سلسله عواملی در رقم خوردن موفقیت دخیل هستند که باید آنها را دید و کارشان را قدر گذاشت.

* با شفر تمدید می‌کنید؟

خیال هواداران راحت. در این مدت خیلی‌ها پیام‌های محبت‌آمیز داده‌اند که نگذارید شفر برود. همین که هوادار به مربی تیمش باور دارد برای ما کافی است و ما نیز با درایت کمیته فنی قطعاً مربی خوبی چون شفر را که با تیم هماهنگ شده از دست نمی‌دهیم.

* راست است که شفر از خانه و اینترنتش ناراضی است؟

او هر نارضایتی داشته باشد به ما می‌گوید و ما هم بلافاصله آن را برطرف می‌کنیم. فعلاً که از همه چیز راضی است.

* اما درباره آکادمی تیم‌های پایه هم ابراز نگرانی کرده است.

این موضوع هم با درایت آقای افتخاری و دوستان در آکادمی تیم‌های پایه در حال حل است تا شفر اشراف بیشتری روی این تیم‌ها داشته باشد./خبرورزشی
برچسب ها: استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز