جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
خبر از شما / صدای مشتری
باید متقاضیان از مرحله تحویل تا مرحله خدمات پس از فروش خودرو شرایط مطلوبی را تجربه نمایند تا با آرامش خیال و تمایل بیشتر به عنوان مشتری وفادار در آینده نیز از شرکت مورد نظر خودرو خریداری کنند.
کد خبر: ۲۴۵۳۴
تحویل خودرو به شیوه مدیران خودرو!
تیتر20 - در اقصی نقاط دنیا شرکت های خودروسازی به منظور افزایش رضایتمندی و جذب مشتری سیاست های مناسبی را اتخاذ می‌کنند تا متقاضیان از مرحله تحویل تا مرحله پشتیبانی فنی خودرو شرایط مناسبی را تجربه و با آرامش خیال و تمایل بیشتر اقدام به خرید خودرو کنند.

اما گویا باز هم برخی خودرو سازی های داخلی از این رویکرد فاصله زیادی دارند. و با عملکرد ضعیف خود فرد متقاضی را از همان بدو تحویل خودرو دچار نارضایتی می کنند.

چندی پیش یکی از خریداران خودرو از شرکت مدیران خودرو برای دریافت خودرو خود به نمایندگی شماره ۳۷۴ این گروه خودروسازی واقع در خیابان یافت آباد مراجعه کرده که متاسفانه شاهد برخورد نامناسب و غیر حرفه ای کارکنان این نمایندگی بوده است.

طبق گزارش این فرد به خبرنگار تیتر ۲۰ از آنجا که زمان تحویل خودرو از پیش توسط این گروه خودروسازی اعلام شده بود انتظار می رفت که خودرو در زمان تحویل تمیز و آراسته به متقاضی تحویل داده شود.

 اما متأسفانه علاوه بر برخورد نامناسب برخی از پرسنل این مجموعه در زمان تحویل بر روی خودرو حجم زیادی خاک نشسته بود و حتی گرد رنگ به وضوح بر روی خودرو مشاهده می شد.

این در حالی بود که با اعتراض مشتری مسول بخش تحویل تصمیم به انتقال خودرو به کارواش می گیرد که البته این در حالی است اگر حین انتقال خودرو به کارواش حادثه ای رخ می داد به طور مسلم مالک خودرو باید پاسخگو می شد.

حالا اینجا این سوال مطرح می‌شود که آیا وظیفه یک گروه خودروسازی تحویل خودرو به شکل آراسته و تمیز نیست؟ آیا یک گروه خودروسازی نباید پرسنل خود را جهت برخورد مناسب با مشتریان آموزش دهد؟ و آیا اگر در زمان انتقال خودرو به کارواش اتفاقی برای خودرو می افتاد گروه خودروسازی مسولیتش را می پذیرفت یا خیر؟

به نظر می‌رسد که خودروسازان باید دقت بیشتری را جهت ارتقای رضایتمندی مشتریان داشته باشند تا اینچنین متقاضیان دچار نارضایتی نگردند و همچنین زمان انتظار مشتری در تحویل خودرو کوتاه تر شود./ ساره نیکقدم
تحویل خودرو به شیوه مدیران خودرو!
ارسال نظرات
موضوعات روز