پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
علیرغم وضعیت خاص بازار خودرو ایران و پیچیدگی مسائلی که با آن درگیر است، اما شواهد اولیه از ادامه فعالیت خودروسازان چینی حکایت دارد. به رغم مشکلات بیشماری که از مبادلات مالی با چین و اروپا تا نوسانات ارزی داخلی نشان میدهد.
کد خبر: ۳۴۳۶۹
تیتر20 - علیرغم وضعیت خاص بازار خودرو ایران و پیچیدگی مسائلی که با آن درگیر است، اما شواهد اولیه از ادامه فعالیت خودروسازان چینی حکایت دارد. به رغم مشکلات بیشماری که از مبادلات مالی با چین و اروپا تا نوسانات ارزی داخلی نشان میدهد.
این موضوعات اگر حل شوند که احتمالش ضعیف نیست، بازار میتواند انکی نفس کشیده و با مدلهای جدید تا حدی احیا شود. در بین خودروهای مختلفی که در صف ورود به کشور قرار دارند، نام این پنج خودرو بیش از همه به گوش میرسد.
این خودروها به ترتیب شامل :
هایما S5
این کراساوور کوچک چینی در فیسلیفت تازه خود واقعا متحول شده و نشانی از آن محصول زمخت و خشن ندارد. چراغهای باریک و کشیده جلو در ترکیب با یک جلوپنجره توری بزرگ و کرومی و البته یک جفت مهشکن بزرگ باعث شده تا ظاهر S5 بهتر از دو مدل قبلی باشد.
البته که نمای عقب و کابین هم بهبود یافته و وضعیت متعادلی به خود گرفتهاند.
برلیانس H3
طرح این خودرو به کل متحول شده و حتی میتوان H3 را نسل تازه H330 دانست که بزرگتر و مدرنتر و مجللتر شده گرچه شاید هنوز مسئله ایمنی اتاق به طور کامل حل نشده باشد. فرمان برقی، شش ایربگ، دوربین دید عقب و استارت دکمه ای از جمله امکانات این محصول چینی هستند که در نسل فعلی آن وجود ندارند.
چری آریزو۵
با اندکی تغییرات در بیرون و تحول کامل در کابین، آریزو۵ احتمالا تلاش دارد فروش خوب خود را در بازار چین ادامه داده و در ایران هم حیاتش را استمرار بخشد. این خودرو چینی البته با قیمت نجومی که به خود گرفته، شانس زیادی برای فروش بالا در ایران ندارد چرا که قدرت خرید مصرف کنندگان به شدت در سال ۹۷ افت نموده است.
چانگان CS35
با اینکه نسل تازه این کراس اوور کوچک شهری به بهترین شکل ممکن توانمندی چانگان برای ساخت خودروهای بهتر را به اثبات میرساند اما در وضعیت تحریم نمیتوان چندان به حضور این خودرو در ایران امیدوار بود. ممکن است فعلا فیسلیفت این محصول که تفاوتهای زیادی با مدل فعلی موجود در بازار ایران ندارد، از سوی سایپا به بازارعرضه شود. این سری تغییرات زیادی به خود ندیده و عمده تفاوتها را در طرح داخلی چراغهای جلو و عقب آن می توان دید.
هایما S7
حتی به صورت پلاک گذر موقت در محوطه ایران خودرو دیده شده و شانس زیادی برای رسیدن به خط تولید دارد. این خودرو که حالا بیش از همیشه استایلی ژاپنی و مدرن به خود گرفته، در نمای جلو کاملا متحول شده و کابین جدیدی هم دارد که امکانات بهتر و جدیدتری را به خریداران با همان قیمت قبلی ارائه میکند./هفت صبح