شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
همواره گروه بهمن را به اسم شرکتی خوش نام شناخته ایم شرکتی که در تولید خودروهای باکیفیت داخلی پیشتاز بوده و از نظر خدمات پس از فروش در جایگاه خوبی قرار داشته است.
کد خبر: ۳۵۵۹۴
تیتر20 - این مجموعه تولیدی از ابتدای تاسیس تا کنون تحولات زیادی را شاهد بوده است تغییراتی در راستای ارتقای محصول، بهبود کیفیت و رضایتمندی مشتریان که نام این گروه را در بازار خودروی ایران ثبت و ماندگار کرده که علی رغم فراز و نشیب های بسیار توانسته موفق عمل کند .

شایان ذکر است از دیر باز گروه بهمن با تلاش فراوان  و فرآیند های شفاف سازی توانست به  افزایش بهره وری دست یابد ضمن اینکه در جهت ارتقاء هر چه بیشتر دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت و به روز دنیا ، سعی کرد با رویکرد همکاری بیشتر با شرکای خارجی به این مهم دست یابد  به طوری که طی سالهای فعالیت خود توانست زمینه توسعه همکاری با شرکتهایی چون مزدا ، ایسوزو ، FAW ، ZX ، CHANGHE ، SAIC ، MAXSUS ، TMECرا فراهم آورد. تا آنجا که همکاری تنگاتنگ با این شرکتها ، توسعه محصول و راه اندازی خطوط تولید خودروهای بنزینی و سواری و حفظ جایگاه نخست سهم بازار در بخش فروش کامیونت را برای گروه بهمن به ارمغان آورد که این همکاریها توسعه محصول و راه اندازی خطوط تولید خودروهای بنزینی چون سواری مزدا 2، مزدا 3 ، سواری آسا، وانت کاپرا تک کابین سواری شاسی بلند Land Mark را به دنبال داشت. 
  
گروه بهمن همچنین همگام با توسعه همکاریهای خارجی خود در صدد ارتقا ساخت داخل برخی از محصولات استتراتژیک خود بود به گونه ای که توانست با استفاده از توان داخلی، زمینه ساخت داخل و توسعه پلتفرم وانت و تولید آزمایشی برخی از محصولات  همچون کامیونت دیزلی شیلر 6 و مینی بوس شیلر را فراهم کند. این در حالی است که گروه بهمن تنها توجه خود را به توسعه خودروهای سواری معطوف نکرده و در بخش خودروهای دیزلی نیز با در نظر گرفتن توان و پتانسیل مجموعه تولیدی خود به  راه اندازی خطوط  تولید بدنه سازی کامیونت، مینی بوس و کامیون و راه اندازی خط EDورود پیدا کرد.
 
شاید به جا باشد تا بگوییم که گروه بهمن قبل از خصوصی سازی نیز با ساختار صحیح و مدیریت هدفمند ، بهترین خودروساز کشور از نظر سوددهی و تولید بهره ور بود و با فراهم کردن این زیر ساختها و ظرفیت های موجود در زمان قبل از خصوصی سازی چراغ  راهی شد تا مالکان جدید گروه بهمن بعد از خصوصی شدن این مجموعه با حفظ برخی از زیرساختهای گذشته  و اندیشه ای جدید تر در مسیر توسعه و بهبود هر چه بهتر گروه بهمن گامهای بلند تر و کارآمدتری بردارند و با تدوین ماموریت سازمانی در جهت ارائه راهکارهای مفید و کارآمد، جایگاه معتبرترین وبا کیفیت ترین برند در صنعت خودرو را ترسیم کنند. 

ارسال نظرات
موضوعات روز