تیتر20- حکایت اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس و درآمدهای آن، حکایت عجیبی است که چند باری بهصورت غیرمستقیم به آن پرداخته شده است. برای پرداختن به این موضوع، بد نیست نگاهی به گذشته داشته باشیم. پس از روی کار آمدن علیاکبر طاهری، مدیر روابط عمومی باشگاه تصمیم گرفت یکی از فنپیجها را با ۳۵ هزار فالوور به پیج رسمی باشگاه تبدیل کند و از همین رو، آدرس در سایت رسمی باشگاه اعلام شد. پیج مذکور در مدت یکسالونیم حدود یک میلیون فالوئر گرفت، اما دوباره تغییر نام داد و صفحه هواداری شد. از آنجا که مدیریت آن پیج اینستاگرامی دست باشگاه نبود، تمام زحمات یکسالونیمه بر باد رفت و پول تبلیغاتش هم به شخص دیگری رسید.
ارسال نظرات
موضوعات روز