جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
تغییرات گسترده در سطح جهانی، خرده فروشی را به لرزه درآورده است از بروز تعرفه های سنگین و جنگ های تجاری گرفته تا یک پاندمی بی سابقه جهانی که زنجیره تامین و اشتغال را با بحران مواجه کرده است.
کد خبر: ۴۳۳۱۹
استراتژی های قیمت گذاری در هنگام بحرانتیتر20- تغییرات گسترده در سطح جهانی، خرده فروشی را به لرزه درآورده است از بروز تعرفه های سنگین و جنگ های تجاری گرفته تا یک پاندمی بی سابقه جهانی که زنجیره تامین و اشتغال را با بحران مواجه کرده است. صفحه اینستاگرام ریتیل ایران ، 3 استراتژی را برای نگه داشتن خرده فروشان در مسیر و همگام سازی را اعلام کرده است.

براین اساس به خرده فروشان پیشنهاد شده است که:

    سیستم های قیمت گذاری خود را براساس این فرض مدیریت کنید که بحران یک حالت نرمال جدید است.
    بر روابط بلندمدت مشتری و ساختار کسب وکار تمرکز کنید
    به طور کلی به چرخه عمر قیمت نگاه کنید/تجارت طلایی نیوز
ارسال نظرات
موضوعات روز