جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
در ادامه سلسله افتتاح‌های شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، افتتاح شعبه جدید این فروشگاه با نام «ابریشم» واقع در محله علی‌آباد جنوبی، رونق خاصی به این محله قدیمی تهران بخشیده است.
کد خبر: ۴۳۹۰۰
تیتر20- این بنگاه اقتصادی خصوصی به‌منظور توسعه فروشگاه‌های خود و ایجاد فرصت مناسب اقتصادی و اشتغالزایی در راستای تحقق هدف توسعه شتابان، با افتتاح شعبه جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با نام «ابریشم» واقع در محله علی‌آباد جنوبی از محله‌های قدیمی تهران، موجب رونق اقتصادی و افزایش امنیت اجتماعی شده است. محله علی‌آباد جنوبی در منطقه ۱۶ شهرداری شهر تهران با تراکم جمعیت بیش از ۱۵۰ هزار نفر، فاقد تاسیسات فروشگاهی متناسب با درخواست ساکنان محلی بود که در ۱۱ خرداد امسال با برگزاری مراسم رسمی افتتاحیه فروشگاه رفاه «ابریشم» با همکاری شهرداری منطقه و شورایاری محله، رویکرد نوینی در خدمت‌رسانی به مردم منطقه را شاهد بود.

بر اساس گفته‌های ساکنان محله علی‌آباد، پیش از تاسیس فروشگاه جدید رفاه در ساختمان قدیمی دخانیات، این سازه متروکه و محل تجمع معتادان و اراذل و اوباش و موجب ناامنی اجتماعی بود که خوشبختانه با تاسیس این فروشگاه علاوه‌بر ایجاد امنیت منطقه، تامین گسترده مایحتاج ساکنان، دسترسی به خدمات اقتصادی و کالاهای باکیفیت نیز برای آنان میسر شد.

این فروشگاه اکسپرس رفاه با مساحت ۷۰۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری ۲۰‌میلیاردریالی، اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای متخصص را فراهم کرده است.

غرفه‌های تخصصی در حوزه‌های مواد غذایی تازه، غذای گرم خانگی و سنتی، فست‌فود، لبنیات تازه، گوشت تازه (قصابی)، نان ارگانیک و محصولات اختصاصی تولید شده توسط شرکت رفاه، محیط جذاب و مدرن فروشگاهی از شاخص‌های مهم این شعبه جدید و مدرن از خانواده بزرگ رفاه بوده که همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.

گفتنی است با توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای یکی از نگرانی‌های مردم و کارشناسان اقتصادی این بود که سطح اشتغال بخش سنتی در این بازار کاهش یابد، بنابراین با راه‌اندازی رفاه‌مارکت‌ها به‌صورت فرانچایز، سوپرمارکت‌های محلی با برند رفاه راه‌‌اندازی و با افزایش بهره‌وری در این فروشگاه‌ها با استفاده از توان مدیریتی رفاه، تامین کالا و توزیع مناسب برای این فروشگاه‌ها ایجاد شد.

به عبارت دیگر تأمین کالاهای برندهای معتبر داخلی و خارجی با هزینه بسیار کمتر‌‌، بهره‌مندی از تخفیفات جذاب تأمین‌کنندگان طرف قرارداد با شرکت رفاه، بهره‌مندی از برنامه‌های تبلیغاتی و جشنواره‌های فروش گسترده فروشگاه‌های رفاه شامل برنامه‌های فروش ویژه، پروموشن‌های دوره‌ای و مناسبتی، پشتیبانی تأمین کالا، حسابداری و خدمات مالی، تعمیرات و نگهداری تجهیزات، آموزش نیروی انسانی، بهره‌مندی از استاندارد روز در طراحی و چیدمان فروشگاه به‌منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، امکان تأمین تجهیزات استاندارد با قیمت کمتر، استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری شرکت رفاه شامل سیستم سفارش‌گذاری و درخواست کالا، مدیریت فروش، صندوق و صدور فاکتور، باشگاه مشتریان و سامانه پیام کوتاه و بهره‌مندی از امتیازات ویژه نمایندگی‌های رفاه شامل اهدای جوایز به نمایندگی‌های برتر، از مزایای قابل توجه همکاری با رفاه در زمینه فرانچایزینگ است.

شهرهایی مانند تهران، تبریز، شیراز، مشهد، اهواز و… اولویت شرکت رفاه در زمینه توسعه فروشگاهی است اما با توجه به این میزان تقاضا در تمامی شهرهای بزرگ کشور، در روزهای آینده شهرهایی مثل کرمان، تبریز، مشهد، بوشهر و… میزبان شعب جدید فرانچایزینگ شرکت فروشگاه‌های جدید رفاه خواهند بود. طبق برنامه‌ریزی، در روزهای آتی تعداد نمایندگی‌ها به ۱۰۰۰ شعبه در سراسر خواهد رسید که این برنامه در راستای تحقق اهداف خانواده بزرگ رفاه همسو با توسعه شتابان است.

همچنین در حال‌ حاضر ۶۴ نوع گروه کالایی از جمله محصولات سلولزی، پلیمری، حبوبات، قند و شکر و برنج با برند «رفاه» عرضه می‌شود که از یک‌سو برای برندینگ فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای رفاه مؤثر است و از سوی دیگر با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه‌ها برای تولید این محصولات، توانسته قیمت تمام‌شده کالا را کاهش داده و با قیمت مناسب‌تر این اجناس را با حفظ کیفیت با برند «رفاه» در اختیار مشتریان قرار دهد. این در حالی است که مجموعه اقتصادی رفاه در حال ثبت‌‌نام‎های تجاری جدید و متنوع است که با این راه بتواند در راه تحقق شعار امسال با نام «جهش تولید» گامی موثر بردارد.

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ با هدف تهیه و تامین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تاسیس و ثبت شد.

همواره رسالت اصلی این فروشگاه تامین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و در عین حال نازل‌ترین قیمت بوده است. با توجه به تنوع بالا در سلیقه و نیاز مشتریان، عمده توجه این سازمان بر محوریت عرضه کالا با حفظ موجودی و پایداری تعداد محصولات در تمام سطوح فروش است. همچنین در فروشگاه رفاه به‌عنوان یک خرده‌فروشی موفق، قیمت‌گذاری مناسب و تخفیف‌های واقعی به‌عنوان اصلی مهم در منشور اخلاقی مطرح بوده و تمام قوانین با توجه به این امر تدوین و اجرایی می‌شود.

در این سازمان ساختار توزیع و ارسال کالا به نحوی شکل گرفته است که کالا در دورترین مناطق کشور در کمترین بازه زمانی قابل دسترسی و تهیه باشد. در این راستا تلاش شده از یک‌سو با حذف واسطه‌ از افزایش قیمت کاذب اقلام مصرفی جلوگیری شود و از سمت دیگر، با تاسیس فروشگاه‌های متعدد در تمام شهرهای بزرگ و بیشتر شهرهای کوچک از تاثیر هزینه حمل در قیمت کالا ممانعت به عمل آید تا حقوق مشتری‌مداری به شکل کامل و جامعی برقرار شود.

با توجه به آغاز کار شعب جدید فروشگاه‌ها، افزایش ساعات کاری فروشگاه‌های منتخب، رشد چشمگیر میزان سطح فروش، رشد تعداد پرسنل، رسیدن تعداد نیروی کار با احتساب شرکت‌های زیرمجموعه به حدود ۱۲هزار نفر و افزایش کیفیت خدمات‌رسانی اعضای خانواده بزرگ رفاه در فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور، انتظار می‌رود این بنگاه اقتصادی خصوصی در میان ۳۰ شرکت برتر از نظر میزان اشتغالزایی در سال‌جاری قرار گیرد. این در حالی است که در روزهای شیوع بیماری کرونا و افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی، متاسفانه بسیاری از نیروهای کار در حوزه‌های شغلی مختلف در کشور از کار بیکار شده‌اند.

لازم به‌ ذکر است شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی کشور با بیش از ۷۵۰ شعبه فعال در سراسر کشور و همکاری با ۳۵۰۰ تامین‌کننده معتبر کالا، در تلاش است در مسیر توسعه شتابان و در راستای تحقق اهداف راهبردی شرکت، با افزایش شعب فروشگاه‌های مدرن و رشد فعالیت خود در حوزه مسئولیت اجتماعی در روزهای سخت کشور، با انگیزه، تلاش و توان مضاعف در خدمت هموطنان گرامی باشد./شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

ارسال نظرات
موضوعات روز