پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
نوه اسطوره باشگاه پرسپولیس با توجه به اضافه‌وزنش و حضور در تیم نوجوانان این باشگاه حاشیه‌های زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد.
کد خبر: ۴۷۵۹۹
تیتر20 -  روز پنجشنبه علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتشار یک استوری راه یافتن نوه خود، والارضا به تیم نوجوانان پرسپولیس را تبریک گفت. او فرزند آرش فرزین داماد علی پروین است که زمان راینر سوبل حضور او به‌عنوان مترجم سرمربی آلمانی حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت.


این در حالی است که در تصاویری که از والارضا، نوه پروین منتشرشده، مشخص است که او با اضافه‌وزن زیادی روبه‌روست و این‌طور که از هیکلش پیداست، باید تلاش زیادی انجام بدهد تا به وزن ایده آل خودش برسد. همین امر باعث انتقادات زیادی شد و فضای حاکم بر تیم‌های پایه پرسپولیس تا حد زیادی زیر سؤال رفت چراکه حضور او را در تیم نوجوانان این باشگاه را به مسائلی غیر فوتبال ربط دادند.


 در همین ارتباط تصمیم گرفتیم با خود والا رضا فرزین صحبت کنیم تا درباره شایعاتی که از شب گذشته در فضای مجازی درخصوص او به وجود آمده صحبت کند.


در ادامه این گفتگو رامی خوانیم:

 

*والا رضا سلام، گویا آمدی به‌عنوان نوه علی پروین جای ایشان را بگیری؟


جواب: خیلی ممنونم، انشاء الله این اتفاق برای من بیفتد. البته به‌خوبی می‌دانم که این امر به این سادگی‌ها نیست، اما برای رسیدن به چنین روزی نهایت سعی و تلاش خودم را انجام می‌دهم.


*همانطور که خودت گفتی راه بسیار سختی را در پیش رو داری؟


جواب: اول‌ازهمه باید از آقای رضا جباری (سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس) تشکر کنم که به من اعتماد کردند و همین‌جا قول می‌دهم که تا 20 روز دیگر یعنی تا 28 آذرماه به آمادگی صد در صد برسم. حدود 14 کیلو اضافه‌وزن داشتم که با تمرینات سختی که طی این مدت زیر نظر مربیان متخصص انجام دادم 7 یا 8 کیلو را کم کردم و مانده 5 یا 6 کیلوی دیگر که این کیلوهای اضافی را هم همان‌طور که قول دادم تا 28 آذر که تاریخ اولین بازی ما در چهارچوب رقابت‌های نوجوانان است کم خواهم کرد و خودم را به وزن ایده ال و شرایط بازی می‌رسانم.


*در چه پستی بازی می‌کنی و اینکه آیا الگوی خاصی داری؟


جواب: من به‌احتمال زیاد در پست مهاجم بازی خواهم کرد و الگوی فوتبالی من همیشه در زندگی کریستیانو رونالدو بوده است.


*پس علی آقا پروین چی؟


جواب: علی آقا که جای خودش را دارد. ایشان چیزی فراتر از یک الگو در زندگی من هستند.


*علی پروین تا چه حد تو را به ورود به فوتبال تشویق کرده است؟


جواب: من روزی که در هیئت فوتبال بودم از چند تیم من‌جمله نوجوانان استقلال هم پیشنهاد داشتم، اما با صحبتی که با آقای جباری داشتم ایشان به من گفتند برای تو جا داریم و اگر تمایل دارم می‌توانم به پرسپولیس بیایم. من هم باکمال میل این پیشنهاد را پذیرفتم. ضمن اینکه امسال اولین سال حضور من در رده نوجوانان است و فکر می‌کنم که سال خیلی خوبی را در پیش رو داشته باشیم.


*تا آنجا که خاطرمان است گفته می‌شد تو یک استقلال بودی و از شب گذشته استوری پدربزرگت حاشیه زیادی را در برداشت؟


جواب: بله متأسفانه حضورم در پرسپولیس حرف‌وحدیث‌های زیادی را به وجود آورد، اما من هرگز به کسی بی‌احترامی نکردم و فکر می‌کنم این‌همه هجمه‌ای که از شب گذشته بیشتر در فضای مجازی به وجود آمده، منصفانه و درست نیست. من واقعاً نمی‌توانم کسانی که این‌همه شایعات را پشت سرم درست کردند را درک کنم. اما من تصمیم خودم را گرفتم و تا آخر فصل فقط به کار فنی خودم می‌پردازم و کاری به این‌جور حرف‌ها ندارم.


*ولی قبول داری که کار بسیار سختی داری و نسبت به تو حساس هستند؟


جواب: بله کاملاً با نظر شما موافقم. همین امروز در خیابان من را با دست،‌ نشان می‌دادند و می‌گفتند این فلانی است و به‌این‌ترتیب متوجه شدم که کار برایم سخت شده است. باور کنید من درباره انتشار آن استوری در صفحه آقای پروین هیچ نقشی نداشتم، چراکه تصمیم داشتم ابتدا به مرز آمادگی برسم و سپس عکسی را از خودم با لباس نوجوانان پرسپولیس منتشر کنم. اما متأسفانه آقای رضایی (ادمین صفحه آقای پروین در اینستاگرام) این عکس را گذاشتند و این‌همه ماجرا پیش آمد.


*الآن بالاخره شما استقلالی هستید یا پرسپولیسی؟


جواب: هیچ‌چیز خاصی را نمی‌توانم دراین‌باره بگویم. امروز من بازیکن تیم پرسپولیس هستم، در حالی که پیش‌ازاین استقلالی بودم و حرف خاصی در این زمینه واقعاً ندارم. بالاخره در جایگاهی قرارگرفته‌ام که این مسئله برایم رقم خورده. الآن آقای مجید پروین هم که در جوانان پرسپولیس مشغول به امر مربیگری هستند به من گفتند که در صورت رسیدن به شرایطی آرمانی به من کمک خواهند کرد که بتوانم در رده جوانان هم‌بازی کنم و همین به من انگیزه زیادی داده است.


*خود گفتی که از استقلال هم پیشنهاد داشتی و با توجه به علاقه‌ات به این تیم، چرا به استقلال نرفتی؟



جواب: بله می‌توانستم به استقلال بروم، اما یک سری مشکلاتی به وجود آمد و یک صحبت‌هایی مطرح شد که من را کاملاً از رفتن به این تیم پشیمان کرد، در شرایطی که تا پای عقد قرارداد هم جلو رفته بودیم.


*مثلاً چه‌حرف‌هایی؟


جواب: نمی‌خواهم اینجا بازگو کنم و فکر می‌کنم هر چه قدر به حاشیه نرویم بهتر است. اما انشاء الله طوری بازی کنم که دهان همه بسته شود.

 
*آیا علی آقا در علاقه‌مند شدن شما به فوتبال تأثیری داشت و آیا تو را تشویق می‌کرد؟


جواب: قطعاً بی‌تأثیر نبود، اما من خودم شخصاً فوتبال را دوست داشتم و هیچ اجباری برای فوتبالیست شدن نداشتم. چیزی را که خودم دوست داشتم را بیشتر پیگیری کردم و این صحبت‌هایی که درباره پارتی‌بازی و سفارش شدن من مطرح می‌شود به‌هیچ‌وجه حرف درستی نیست. شما خودت بر سر تمرین ما اگر بیایید از یک بغل‌پا زدن ساده می‌توانی تشخیص بدهی که فلانی آیا بازیکن خوبی است یا خیر.


*به نظرت قدری دیر فوتبال را شروع نکردی؟


جواب: اتفاقاً به‌موقع هم است. امسال سال اخرنوجوانانم است. ضمن اینکه من پیش از این در رده نونهالان دو بار سابقه آقای گلی دارم.


 *با همین اضافه ‌وزن؟


جواب: بله با همین وزن زیاد و امسال هم اگر خدا بخواهد می‌خواهم آقای گل نوجوانان شوم و می‌خواهم 20 گل را در این فصل برای پرسپولیس به ثمر برسانم.


*به چه شماره لباسی علاقه دارید؟


 جواب: شماره 17

 

*آیا میدانی شماره لباس پدربزرگت 7 بود؟


جواب: بله می‌دانم، اما قصدم این بود که تا حدی متفاوت‌تر باشم همچنین با پوشیدن شماره 7 دائم در حال مقایسه شدن با کسی مثل علی پروین هستی و من از مقایسه شدن خوشم نمی‌آید.


* فکر نمی‌کنی که داشتن مشوقانی مثل علی پروین به تو کمک خواهد کرد؟


جواب: حتماً همین‌طور است. من می‌خواهم در آینده طوری فوتبال بازی کنم که ایشان از داشتن چنین نوه‌ای سربلند باشد و بیشتر از پسرش به من افتخار کند.  اتفاقاً با دیداری که با آقای حسین عبدی (سرمربی تیم جوانان ایران) داشتم، ایشان به من گفتند که اگر بتوانم ازلحاظ فیزیکی به شرایط خوبی برسم احتمال دعوت به اردوی تیم جوانان هم دارم.


*راستی پدر و مادرت تا چه حد با فوتبالیست شدن تو موافق هستند؟


جواب: مادرم که از همان ابتدا هیچ مشکلی نداشت، اما پدرم (آرش فرزین) دوست داشت من فوتبالم را از اروپا شروع کنم.


*پس خلاصه قصد داری به‌قول‌معروف بترکانی؟


 جواب: طوری تصمیم گرفتم که علی پروین را سربلند کنم که او بیشتر از پسرش به من افتخار کند./ورزش3
ارسال نظرات
موضوعات روز