پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
مدیر ارتباطات گروه سام: گارانتی سام سرویس برای محصولات سامسونگ حذف نشده است؛ بلکه ملاک محاسبه گارانتی سام سرویس برای کالاهای سامسونگ از تاریخ تولید، 18 ماه است نه تاریخ فروش تا سودجویان برای جلوگیری از ضرر حداکثری خود هر چه سریعتر مجبور به عرضه این کالاها به بازار شوند.
کد خبر: ۴۹۹۷۳
تیتر20 - شرکت سام سرویس طی پیامی به نمایندگان خود اعلام نموده همه محصولات صوتی و تصویری و خانگی سامسونگ به جز ۳ مدل کولر و ۱ مدل تلویزیون صنعتی از تاریخ اول خرداد ۱۴۰۰ فاقد نصب رایگان و خدمات پس از فروش هستند(فاقد گارانتی)
این موضوع نارضایتی شدید نمایندگان را در بر داشته و بسیار گلایه مند هستند و اعلام می نمایند حالا که دیگر دفاتر فروش محصول سامسونگ برای فروش ندارد گارانتی آن را حذف کرده و کالاهای موجود در فروشگاه ها و ضرر نمایندگان برای شرکت سام سرویس اهمیتی ندارد.
در پی اعلام این خبر محصولات سامسونگ با گارانتی سام سرویس افت قیمت قابل توجهی را تجربه کرده و همه افرادی که تا دیروز در حال انبار محصولات سامسونگ بودند به سرعت به فکر فروش محصولات افتاده اند.
مرکز خدمات سام سرویس نیز اعلام می نماید گارانتی محصولات از تاریخ تولید محاسبه شده و با توجه به گذشت ۱۸ ماه از تاریخ تولید محصولات شرکت مسئولیتی در قبال این محصولات ندارد.
در همین رابطه مدیر ارتباطات گروه سام در واکنش به انتشار خبری مبنی بر «توقف خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ توسط شرکت سام سرویس» به تصلا گفت: گارانتی سام سرویس برای محصولات سامسونگ حذف نشده است؛ بلکه ملاک محاسبه گارانتی سام سرویس برای کالاهای سامسونگ از تاریخ تولید، 18 ماه است نه تاریخ فروش تا سودجویان برای جلوگیری از ضرر حداکثری خود هر چه سریعتر مجبور به عرضه این کالاها به بازار شوند.
احسان فدایی افزود: مدیران گروه سام با هماهنگی دستگاههای مسئول، با هدف تحت فشار قرار دادن و مجبور کردن احتکارکنندگان برای عرضه هر چه سریعتر این محصولات و تنظیم شرایط بازار، مبادرت به اعلام ابلاغیهای کردند که در آن اعلام شده ملاک محاسبه گارانتی سام سرویس برای کالاهای سامسونگ از تاریخ تولید، ۱۸ ماه است نه تاریخ فروش تا سودجویان برای جلوگیری از ضرر حداکثری خود هر چه سریعتر مجبور به عرضه این کالاها به بازار شوند.
فدایی افزود: امیدواریم اجرای این طرح باعث کاهش و منطقی شدن قیمتها و افزایش قدرت خرید مصرفکنندگان محصولات این شرکت شود چرا که حفظ اعتماد و جایگاه برند نزد عرضهکنندگان قانون مدار و خریداران واقعی بزرگترین سرمایه و خط قرمز گروه سام است.