شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
راه اندازی فروشگاههای مجاز خدمات پس از فروش مدیران خودرو
بخش خصوصی پیوستن به سیستم پیامکی تشخیص اصالت قطعات خودرو را پیگیری می کند
کد خبر: ۵۱۵۶


تیتر20 - مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با اشاره به اینکه این شرکت دارای بالاترین نرخ تامین قطعات یدکی در ایران است  ، گفت : تامین بیش از 95 درصد درخواست ها و در اختیار داشتن انباری به ارزش 30 میلیون دلار (بیش از 100 میلیارد تومان) و سفارش گذاری و برنامه ریزی دقیق در این حوزه ، همه نشان از عزم این شرکت جهت دستیابی به رضایت بیش از پیش مشتریان دارد .
رادین پیمان فر با اشاره به راه اندازی فروشگاه مجاز شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو افزود : پروسه جذب افراد ذی صلاح در زمینه سرمایه گذاری و فروش قطعات یدکی در حال بررسی است و تا پایان سال جاری فروشگاه های مجاز این مجموعه راه اندازی خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح " تعیین اصالت قطعات " در برخی از شرکت های تامین کننده قطعات یدکی شرکت های خودروساز گفت : البته مشتریانی که به فروشگاه های مجاز مراجعه می کنند می توانند از اصالت قطعاتی که خریداری می کنند مطمئن باشند ولیکن در فاز بعدی و در صورت مشاهده کارایی سیستم پیامکی تشخیص اصالت قطعات ،این شرکت  نیز در خصوص راه اندازی آن اقدام می کند.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ادامه در خصوص تامین قطعات خودروهای تیگو 5 و ام وی ام 110 جدید اظهار داشت : با برنامه ریزی مناسب انجام شده، قبل از تحویل اولین خودرو ، نه تنها قطعات این خودرو ها تامین شد بلکه دوره های آموزشی لازم جهت آشنایی با تعمیرات آن نیز برای نمایندگی ها برگزار گردید.
پیمان فر همچنین با توجه به وجود قطعات تقلبی در بازار به برنامه این شرکت برای مقابله با این مشکل پرداخت و گفت : هر چند هم اکنون بسیاری از قطعات چری با هولوگرام عرضه می شود که مسلما این امر در تشخیص قطعات تقلبی با اصلی کمک موثری می نماید اما شرکت خدمات پس از مدیران خودرو در نظر دارد تا علاوه بر هولوگرام چری ، نوعی برچسب هولوگرام را به منظور افزایش امنیت خاطر مصرف کنندگان بر روی قطعات الصاق کند .

ارسال نظرات
موضوعات روز
پرسش