پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
اولین نشست مدیران پایگاههای خبری با موضوع کمیته مدیران پایگاههای خبری انجمن صنفی مدیران رسانه عصر روز ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در محل موزه ملی ارتباطات برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۸۴
تیتر20 - در این نشست که با حضور و همراهی جمعی از مدیران پایگاههای خبری با هدف تعاملگرایی و رونق فضای اقتصادی رسانههای بر خط برگزار شد، مقرر شد این نشستها در قالب کمیته مدیران پایگاههای خبری به طور مستمر هر دوهفته یکبار با موضوعات ذکر شده و با حضور برخی مدیران ارشد و روابط عمومیهای سازمانی جهت توسعه و تعامل ارتباطات فی مابین صورت پذیرد.
همچنین در این نشست مقرر گردید توسعه همکاریها بر اساس رفتار و فعالیت صنفی و خیر جمعی بوده و همه مدیران پایگاههای خبری عضو کمیته موظف به پایبندی به مصوبات جلسه، تقویت رفتارهای جمعی و دوری از فردگرایی، شدند.
جلسه بعدی کمیته مدیران پایگاههای خبری
یادآور می شود که در انتهای جلسه با انتخابات آزاد، سه نفر از مدیران پایگاههای خبری ( آقایان محمدصالح حجت الاسلامی، سیدرضا جمشیدی و علی شریفی مدیران پایگاه های خبری لقمه، دانستنی آنلاین و افق تهران )و یک نفر به عنوان روابط عمومی ( خانم فرحناز فولادی مدیرمسئول پایگاه خبری توسعه پویا )به منظور پیگیری مطالبات صنفی پایگاههای خبری عضو انجمن مدیرانرسانه انتخاب اعضا انتخاب شدند تا بتوانند مطالبات صنفی اعضا را بررسی و در جهت تسهیل آن اقدام نمایند.
جلسه بعدی کمیته مدیران پایگاههای خبری روز دوشنبه ۲۴ آبان ساعت ۱۶ در محل موزه ملی ارتباطات برگزار خواهد شد تا نقشه راه، استراتژی و نحوه عضوگیری کمیته به تصویب اعضا برسد./ انجمن صنفی مدیران رسانه