چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
مدیرعامل سام سرویس در گفتگو با تیتر 20 :
نجفی گفت: با توجه به تعهد شرکت سام سرویس به مشتریان خود، حتی پس از توقف فروش محصولات سامسونگ، علاوه بر خدمات به محصولات سام، خدمات به دارندگان محصولات سامسونگ ساخت داخل ادامه دارد.
کد خبر: ۵۴۵۶۷
سامانه جامع گارانتی جلوی سودجویان را گرفت / خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ ادامه دارد
تیتر 20 -  موضوع خدمات پس از فروش لوازم خانگی برای برندهای خارجی که در سال های اخیر ایران را ترک کرده اند از دیدگاه بسیاری از کارشناسان و مصرف کننده ها اهمیت داشته به همین دلیل سام سرویس به همه محصولات تحت برند سامسونگ که در کارخانه سام تولید شده خدمات داده است. نجفی مدیر عامل شرکت سام سرویس گفتگویی در این زمینه با تیتر20 داشته که جزئیات آن را در ادامه می خوانید؛

در حال حاضر سرویس های خدمات پس از فروش سام چگونه است و آیا نسبت به زمانی که سامسونگ در ایران بود تغییری کرده است؟ 

خدمات پس از فروش محصولات سام توسط شرکت سام سرویس ارائه می شود. این شرکت از قدیم الایام نمایندگی انحصاری خدمات محصولات سامسونگ در ایران نیز می باشد. با توجه به تعهد شرکت سام سرویس به مشتریان خود، حتی پس از توقف فروش محصولات سامسونگ، علاوه بر خدمات به محصولات سام، خدمات آن نیز ادامه یافت. شرکت سام سرویس با بهره گیری از زیرساختها و تجربیات همکاری بین المللی خود  خدمات برتری را برای مشتریان سام ارائه می دهد.این شرکت  با  کوله باری از دانش و تجربه که طی 26 سال تلاش بدون وقفه کسب شده، سعی نموده قدرت، توانمندی و اعتباری کسب نماید تا در کوران حوادث و شرایط متغییر محیط اقتصادی، کوچکتری آسیبی به اطمینان خاطر و آسایش خانواده بزرگ مشتریان سام سرویس وارد نگردد. 

علاوه بر آن حتی سعی نموده ایم خدمات برند سام، برتر از گذشته بوده و فراتر از تعهدات قبلی عمل نماییم. به عنوان نمونه دوره ی  گارانتی از 18 ماه به 24 ماه ارتقاء یافت و هرگونه ایراد احتمالی تلویزیون های برند سام در 6 ماه اول، بدون قید و شرط با تعویض محصول جبران می شود. اینها نمونه هایی از تعهد و التزام ما به کیفیت و مشتریان است.

 آیا در حال حاضر محصولات سامسونگ در گروه سام خدمات پس از فروش می گیرند ؟
شرکت سام سرویس علی رغم تمامی محدودیتها و مشکلات ناخواسته، بدلیل پایبندی به ارزش های سازمانی خود، کلیه تعهدات قبلی خود را ایفا نموده و می نمایند. بعنوان نمونه خدمات گارانتی و وارانتی مطابق پالیسی های گذشته، در حال اجرا بوده و حتی در برخی از قطعات و محصولات نظیر کمپرسور، همچنان خدمات رایگان به مدت 123 ماه ارائه می گردد.

برای کدام محصولات سامسونگ هنوز خدمات پس از فروش دارید ؟
این شرکت برای کلیه محصولات لوازم خانگی سامسونگ که در مجموعه کارخانه های سام تولید شده باشد طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی خدمات ارائه می نماید. لذا دستگاههایی که بصورت غیرقانونی وارد کشور شده باشند شامل این تسهیلات و خدمات نخواهند بود. 

آیا به درخواست برای خدمات پس از فروش محصولاتی که قطعات آن در کشور موجود نباشد یا در مقطع کنونی امکان سرویس آن در کشور ممکن نباشد پاسخ می دهید؟
خوشبختانه علی رغم محدودیتها و مشکلات موجود، این شرکت با صرف هزینه های مازاد، اقدام به ذخیره سازی و تامین قطعات مورد نیاز مشتریان از منابع داخلی و خارجی نموده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در موارد خاص، در صورت بروز ایراد در دوره گارانتی این شرکت آمادگی دارد، با مکانیزم های مختلف نیز لون، آلترناتیو و تعویض دستگاه با مدل مشابه برند سام، حمایت دائمی خود را از مشتریان عزیز، تداوم بخشد.

آیا شرکت هایی هستند که به اسم سامسونگ به صورت غیرقانونی خدمات پس از فروش ارائه دهند؟ چه مشکلاتی این شرکت های خدماتی به وجود آورده اند؟ 
سام سرویس از گذشته تاکنون تنها نماینده شرکت سامسونگ در ایران بوده است. متاسفانه در دو سال گذشته بدلیل خلا اطلاع رسانی و سو استفاده برخی سودجویان از فضای ایجادشده، ابهاماتی در ذهن جامعه ایجاد گردید. اما خوشبختانه اخیرا با ایجاد سامانه جامع گارانتی کلیه شرکت های مجاز و قانونی، تحت نظارت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در قالب این سامانه معرفی شده اند. لذا از مشتریان محترم درخواست دارم کلیه خدمات مورد نیاز خود را صرفا از طریق تماس با مرکز تماس 24 ساعته این شرکت به شماره 8255 دریافت نمایند.

ارسال نظرات
موضوعات روز