سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۸
تولیدکنندگان مواد شوینده برای حفظ سلامت کودکان متعهد شدند که روی محصولات پاک کننده تولیدی خود قفل کودک نصب کنند.
کد خبر: ۵۴۹۱

تیتر20 - دکتر مصطفی اسماعیلی رییس اداره نظارت و ارزیابی لوازم آرایشی و بهداشتی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که میزان مسمومیت کودکان در اثر مصرف مواد شوینده اسیدی و لوله‌باز کن در کشور افزایش پیدا کرده است، گفت:  برای مقابله با این حادثه بررسی‌هایی در سطح بازار توسط کارشناسان ما انجام شد و مشخص گردید که سه برند معروف در بازار که بیشترین مصرف‌کننده را دارند فاقد قفل کودک و داراری رنگ جذاب هستند. 

وی ادامه داد: مدیر عامل و مسئولان فنی این برندها حدود یک ماه پیش به سازمان غذا و دارو دعوت شدند و به آنها اعلام شد که باید محصولات آنها مجهز به قفل کودک شود و رنگ‌های مشکی و خاکستری جایگزین رنگ‌های جذاب بطری‌های‌شان شوند.

اسماعیلی تأکید کرد: مسئولین این برندها به طور کتبی تعهد دادند که از سال جدید تمام محصولاتشان با پوشش رنگ‌های تیره و قفل کودک در بازار به فروش می‌رسد.
ارسال نظرات
موضوعات روز