پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
BMW به عنوان یکی از خودروسازان پیشگام و مطرح در دنیای فناوری، در نظر دارد کاری متفاوت از دیگر رقیبان خود به انجام برساند و در پی گردآوری نمودن تیمی بسیار کارآزموده و خبره به منظور تحقیق و توسعه در حوزه هوش مصنوعی است.
کد خبر: ۵۷۹۳
تیتر20 - BMW به عنوان یکی از خودروسازان پیشگام و مطرح در دنیای فناوری، در نظر دارد کاری متفاوت از دیگر رقیبان خود به انجام برساند و در پی گردآوری نمودن تیمی بسیار کارآزموده و خبره به منظور تحقیق و توسعه در حوزه هوش مصنوعی است.
به گزارش صبحانه، BMW به عنوان یکی از خودروسازان پیشگام و مطرح در دنیای فناوری، در نظر دارد کاری متفاوت از دیگر رقیبان خود به انجام برساند و در پی گردآوری نمودن تیمی بسیار کارآزموده و خبره به منظور تحقیق و توسعه در حوزه هوش مصنوعی است.
در آینده ای که این شرکت آلمانی متصور گشته، رقیبانی همانند کادیلاک یا آئودی هیچ نقشی ندارند و در عوض شرکتی همچون Uber یا وب سایت مشهور خرید و فروش خودرو موسوم به TrueCar جزو رقیبان این خودروساز به شمار خواهند رفت.
در همین رابطه، «Klaus Froehlich» مدیر واحد تحقیق و توسعه BMW در مصاحبه ی خود با رویترز اعلام داشته که آنها این بار تمرکز خود را روی تهیه نوعی الگوی کسب و کار خواهند گذاشت که به بازیگران اینترنتی وابسته نباشد.
به گفته وی، در صورتی که BMW کاری غیر از این را انجام دهد، به سرنوشتی مانند فاکسکان برای شرکتی مثل اپل دچار می شود؛ یعنی صرفا تولید بدنه های فلزی و تحویل شان به شرکت های دیگر. او در ادامه اظهار نمود: ساختن هوشمند ترین ماشین دنیا برای من اهمیت بالایی دارد.
این گفته مدیر تحقیق و توسعه BMW نشان می دهد که شرکت مورد بحث به دنبال استخدام های تازه است و در همین راستا قصد دارد تیم مهندسان نرم افزار خود را بزرگ تر نماید و چون دانش آموختگان دانشگاه های آلمان کفایت لازم برای تصدی این پست ها را ندارند، بی ام و مجبور است برای پر کردن خلا دست به دامن شرکای خارجی خود شود که عموما هم در زمینه محاسبات مبتنی بر کلاود فعالیت دارند تا طرح ماشین های خودرانش را به جلو ببرد.
این همکاری اما قطعا دو جانبه خواهد بود؛ بدان معنا که BMW نیز موتورهای الکتریکی مورد نیاز شرکت های کوچک تر که قادر به تولید آنها نیستند را تحت لیسانس خود در می آورد و از این طریق حتی هزینه های سنگین واحد R&D خود را هم پایین می آورد.