شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
تیتر20 //
با پیشرفت تکنولوژی، نسل جدیدی از ترازوها با امکانات یک صندوق مکانیزه فروش لمسی کامل، به بازار عرضه شده است که صندوق ترازو(POS SCALE) نامیده می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۰۵۰
راهکارجدید بایامکس برای حرفه ای ساختن فرآیند فروش / صندوق ترازو نیاز جدید فروشگاه ها
تیتر20 - با استفاده از این محصول میتوان وزن کالا را به صورت مستقیم و آنی به سیستم صندوق منتقل و در زمان واحد، عملیات توزین و صدور فاکتور را انجام و نسبت به تسویه فاکتور اقدام کرد.

در برخی از مدل های این محصول، به جای چاپگر صدور فیش از چاپگرهای برچسب استفاده شده و امکان اتصال انواع بارکدخوان بانکی به این محصول وجود دارد. صندوق ترازوی MAX SCALE 100 بایامکس با بهره گیری از سیستم رایانه ای قدرتمند بدون فن و صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی امکان توزین دقیق انواع کالا تا 30 کیلوگرم را داراست.

این دستگاه چاپگر داخلی با عرض 5 سانتی متر را نیز داراست و می توان با نصب یک نمایشگر 10 اینچی، گزارش خرید را همزمان به مشتری نیز ارائه داد.

راهکار مبتنی بر صندوق ترازو برای فروشگاه های توزینی

در فروشگاه های توزینی کوچک، با قرار دادن یک صندوق ترازو، صندوقدار می تواند عملیات توزین، ثبت کالاهای بارکددار در فاکتور و صدور فاکتور نهایی را در زمانی کوتاه و به صورت یکپارچه انجام دهد.

مشتری سفارش های خود را انتخاب می کند. صندوقدار سفارشات بسته بندی و دارای بارکد را از طریق بارکدخوان و سفارشات وزنی را از طریق ترازوی، صندوق ترازو وزن کرده و فاکتور نهایی (با نرم افزار صندوق ترازو به چاپگر صدور فیش صندوق ترازو و یا چاپگر صدور فیش مجزا منتقل شده) و پس از چاپ به مشتری ارائه می شود.

حال مشتری از طریق کارتخوان بانکی و یا به صورت نقد به پرداخت مبلغ فاکتور اقدام و کالای خود را تحویل می گیرد.

صندوق ترازو، با قابلیت نصب نرم افزار تخصصی

صندوق ترازو: با قابلیت نصب نرم افزار تخصصی قنادی و توزینی شامل آجیل و خشکبار، نان و شیرینی، سوپر پروتئین، سوپر میوه و... که تعدادش براساس صندوقدار تعیین می‌شود.

نرم افزار تخصصی شغلی :کلیه عملیات ثبت، محاسبه و نگهداشت فاکتورهای فروش و دیگر وقایع مالی

بارکدخوان : جهت قرائت کالاهای دارای بارکد و براساس تعداد صندوق ترازوها

چاپگر صدور فیش :چاپ صورت حساب مشتریان (در صورت عدم وجود چاپگر بر روی صندوق ترازو)

کشوی پول :محفظه نگهدارنده پول نقد و به ازای هر صندوق مکانیزه فروش یک عدد

کارت خوان بانکی : پرداخت صورت حساب از طریق کارت های بانکی و به ازای هر صندوق یک دستگاه

راهکار بایامکس برای ساده کردن فرایند فروش
صندوق ترازوهای جدید و مدرن بایامکس برای به روز کردن و مدرن شدن فروشگاه‌ها طراحی شده و محصولی متفاوت و جذاب است.

همچنین فروشگاه ها می توانند با دستگاه پوز اسکیل فرآیند وزن کردن محصولات، لیبل زدن و قیمت را ساده تر نمایند تا قدم مهمی در بالا بردن رضایت مشتریانتان برداشته شود.

در بیان ویژگی های این محصول می تواند به موارد زیر اشاره کرد:
کیفیت بالای قطعات، گارانتی بلند مدت 3 ساله و 5 سال خدمات پس از فروش ،طراحی و زیبایی منحصر به فرد،7روز ضمانت بازگشت وجه ،خدمات پس از فروش در سراسرکشور، 98درصد رضایت مشتریان،17 هزار مشتری ،طرح فروش ویژه اقساطی و شرایط منعطف پرداخت.

 علاقمندان جهت دریافت مشاوره می توانند با شماره 02143000025 تماس بگیرند یا به آدرس وبسایت BAYAMAX.COM مراجعه نمایند.



ارسال نظرات
موضوعات روز