شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
در نشست خبری مدیران ارشد گروه فناوری هلو مطرح شد:
گروه فناوری اطلاعات هلو در حال حاضر تمرکز خود را بر رفع نیازهای مدیریتی و حسابداری اصناف مختلف قرار داده تا صاحبان مشاغل بتوانند مشکلات و نیازهایی را که هیچ نرم‌افزار دیگری پاسخگوی آن نبوده است، با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی هلو APEX رفع کنند.
کد خبر: ۶۲۴۰۱

تیتر20 - حمیدرضا صدیقیان‌راد، مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو در نشستی خبری با اشاره به یک میلیونی‌شدن تعداد کاربران این مجموعه  عنوان کرد: اکنون یک میلیونی شدن کاربران ما شاهدی بر این مدعاست که حضور در عرضه نرم افزارهای پرقدرت و در عین حال ساده بومی، حالا دیگر به همگان اثبات شده است. به عبارت دیگر حالا هر کسب وکاری به جای تهیه نرم افزارهای مختلف از برندهای متفاوت می تواند هر آنچه نیاز دارد را در قالب یک نرم افزار تخصصی در سبد محصولات هلو APEX پیدا کند.

او افزود: نیازهای اصناف با هم متفاوت است و اگرچه ظاهر اصناف خرید و فروش و بازرگانی را نشان می‌دهد اما ساختار آنها با هم متفاوت است و به همین دلیل سامانه‌های مورد نیاز نیز برای اصناف تفاوت‌های زیادی با هم دارد.

صدیقیان‌راد عنوان کرد: همچنین نوع فاکتور زدن و سفارش کالا در اصناف با هم متفاوت بوده و در مورد برخی از صنوف کیوسک‌های فروش ایجاد شده است. به همین دلیل برای تک تک اصناف نیازها شناسایی و برای ۱۵۰ گروه صنفی نرم‌افزار اختصاصی ایجاد شده است.

مدیرعامل گروه فناوری هلو با بیان اینکه در تمام شهرهای ایران برای بیش از ۱۵۰ هزار نفر نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ایجاد شده است، تصریح کرد: زیرساخت آی تی قوی برای خدمات ایجاد شده تا مشتریان هنگام مراجعه همانند سیستم‌های خدمات بانکی، خدمات یکپارچه دریافت کنند.

صدیقیان‌راد خاطر نشان کرد: ۳۰ درصد از مشتریان، از سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی هستند که برای آنها محصول‌های نرم‌افزاری مورد نیاز تهیه می‌شود.نیاز اصناف به این است که خدمات آنلاین فروشگاهی و اینترنتی مناسب ارائه شود.در گام بعدی بحث هدفمند سازی و تولید محصولات هوشمند پیگیری خواهد شد تا برای سازمان‌ها و اصناف پیاده‌سازی شود.

مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو همچنین گفت: در همین میان گروه فناوری اطلاعات هلو برای هوشمند کردن کسب و کارها و کمک به رشد و پیشرفت آنها هم راستا با تکنولوژی، با ارائه انواع خدمات هوشمند مانند سامانه مدیریت فرآیندهای سازمانی (BPMS) چت بات هیرا و سرویس آنلاین ابرا قدم در راهی گذاشته که هر کسب و کاری را پابه پای فن آوری رشد دهد و آن را مدیریت کند.

ابوالفضل میعادیان، قائم مقام مدیرعامل گروه فناوری هلو نیز در این نشست اظهار کرد: هیچ مجموعه‌ای وجود ندارد که با یک میلیون صنف مرتبط بوده و با آنها به صورت بیزینسی فعالیت کند.ساماندهی یک میلیون صنف به معنای بهبود فعالیت بسیاری از امور اجرایی است.

او با اشاره به توسعه بازار در همه عرصه‌های فناوری عنوان کرد: ما از این پس قادریم ظرف ۲ سال آینده به مناطق جدیدی در فناوری اطلاعات کشور دست بیابیم و حرکت های استراتژیک خود را بر این مبنا تعریف کرده ایم تا از این منظر به فناوری هایی مانند هوش مصنوعی و در نهایت متاورس نیز نزدیک شده و در آن فعال شویم.

وی ادامه داد: در گروه فناوری اطلاعات هلو نگاه به توسعه بازارها همواره در دستور کار قرار دارد  و این مجموعه در حوزه های اینترپرایزر نیز وارد شده  و کسب و کارهای کوچک که تا کنون سامان خاصی در زمینه محاسبات کاری خود نداشته اند نیز مد نظر نرم افزارهای کاربردی هلو قرار گرفته اند.

میعادیان با بیان اینکه ترندهای جهانی تکنولوژی به سمت هوش مصنوعی و متاورس در حال حرکت است، تصریح کرد: در زمان‌هایی نه چندان دور تکنولوژی براساس کامپیوترهای ویندوز عاملی و پس از آن اینترنت بود اما اکنون بر اساس اسمارت فوت است.بنابراین برای اینکه مشتریان از بازار و تکنولوژی عقب نباشند برای نیازهای اصناف و بازار تکنولوژی‌های جدید ایجاد خواهد شد.

 

میعادیان خاطرنشان کرد: ایجاد ارزش افزوده در ارتباطات نیز از اهداف است تا ارزش افزوده هم برای مشتریان و هم برای کسب و کارها ایجاد شود.

قائم مقام مدیر عامل گروه فناوری اطلاعات هلو محصولات این  شرکت را در سرفصل هایی همچون نرم افزار حسابداری Holoo Apex برای بیش از ۱۵۰ صنف مختلف،پکیج های یکپارچه اختصاصی برای کسب و کارها و اصناف،،(BPMS)،نرم افزارهای ERP وCRM ،هلو اسپاد نرم افزار ویژه شرکتهای تولیدی پیمانکاری بازرگانی ،هلو استور،هلو مگ( مجله خبری و محتوایی) هلو آکادمی (بازوی آموزشی) و Q&A   یا همان   شبکه دانش مالی هلو و سخت افزارهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا برشمرد.

همچنین شاهین حسین پور مدیر مارکتینگ گروه فناوری اطلاعات هلو نیز در این نشست  گفت:با گذشت ۲۷ سال پر فراز و نشیب فعالیت این گروه در عرصه ارائه نرم افزارهای معتبر و باکیفیت سازمانی مبین این نکته است که این بخش در کشور به بلوغ مطلوب رسیده است  و یک میلیونی شدن تعداد کاربران نرم افزارهلو به این معنی است که دوره بازاریابی و تبلیغات سنتی دهان به دهان گذشته  و نرم افزاری مانند هلو APEX ثبات و حقانیت خود را در بین کاربران به اثبات رسانده و این در حالیست که این مجموعه به همین موضوع بسنده نمی کند وهمچنان قصد دارد در حوزه های دیگر نیز وارد شودو خدمات خود را ارئه دهد و جو اعتماد بین فعالان تجاری کشور را تقویت کند.

وی اضافه کرد:گروه فناوری اطلاعات هلو در تلاش است که در بخش دیجیتال نیز مخاطب بیشتری جذب کند  و بر این اساس فعالیت هایی از جنس رسانه را نیز آغاز کرده است.

حسین پور همچنین گفت:این شرکت در فروش  و عرضه محصولات خود به بازار و شبکه  از معدود مجموعه هایی است که API خود را به سهولت در اختیار مشتری قرار می دهد .

گفتنی است گروه فناوری اطلاعات هلو در حال حاضر تمرکز خود را بر رفع نیازهای مدیریتی و حسابداری اصناف مختلف قرار داده تا صاحبان مشاغل بتوانند مشکلات و نیازهایی را که هیچ نرم‌افزار دیگری پاسخگوی آن نبوده است، با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی هلو APEX رفع کنند.

 به این ترتیب هلو آغازگر راهی شد که تا امروز ادامه دارد. حالا هر کسب‌وکاری به‌جای تهیه نرم‌افزارهای مختلف از برندهای متفاوت، می‌تواند هر آنچه نیاز دارد را در قالب یک نرم‌افزار تخصصی در سبد محصولات هلو پیدا کند.

ارسال نظرات
موضوعات روز