پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
راب جانوف طراح گرافیک سرشناس جهانی، برای همکاری با یک دیزاین استودیوی ایرانی تفاهمنامه امضا کرده است.
کد خبر: ۶۲۸۸
تیتر20 - راب جانوف طراح گرافیک سرشناس جهانی، برای همکاری با یک دیزاین استودیوی ایرانی تفاهمنامه امضا کرده است.
به گزارش اقتصادنیوز، راب جانوف، تجربه همکاری با برندهای شناختهشدهای مانند آیبیام، اینتل، کرافت، کلینکس و … را در کارنامه خود دارد. اما آنچه او را از دیگر طراحان گرافیک متمایز میکند پروژه طراحی لوگوی اپل است که به سفارش استیو جابز در سال 1979 طراحی کرده بود. سیب گاز زدهای که داستانهای ساختگی بسیاری راجع به چگونگی خلق آن در جهان مطرح شده. اما او درباره داستانهای موجود به توضیح مختصری بسنده میکند و میگوید: «من يك سيب طراحى كردم و براى اينكه شبيه گيلاس نباشد، يك گاز از آن برداشتم».
تورج صابرىوند، دیزاینر ارشد «دیزاینوند» همكار ايرانى طراح لوگوی اپل معتقد است: «در حالی تمام برندهای جهان مدام لوگوشان را بازطراحی میکنند در ایران لوگوهای بسيارى هست که دههها پيش طراحى شدهاند و تا امروز هیچ تغییری نکردهاند و از استانداردها و سلیقههای امروز عقب ماندهاند. از دیگر سو در شرايط جديد اقتصادى ايران و حضور برندهای جهانی، برندهای ایرانی ناگزیرند هويت بصرىشان را به روز كنند تا تصویر پویا و سرزندهای از خود به مخاطبان ارائه دهند.»
دفتر تهران راب جانوف، چهارمین دفتر بینالمللی او بعد از شیگاکو، هنگکنگ و سیدنی است.