شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
تیتر20
داود قربانیان مدیرعامل شهروند در فاز جدید توسعه به دنبال ارزش آفرینی برای شهروند در مسیر تولید کالا با همین برند است.
کد خبر: ۶۲۹۹۶
"شهروند" تولید کننده می شود
تیتر20 - فروشگاه های زنجیره ای شهروند در دور جدید فعالیت های خود توانست قدم های مهمی در توسعه فیزیکی فروشگاه ها بردارد به طوری که در حال حاضر بالغ بر ١٤٣هزار متر مربع مساحت فروشگاه های شهروند استان تهران است.

یکی دیگر از تصمیمات توسعه ای فروشگاه های زنجیره ای شهروند که در گذشته به آن توجه لازم نشده توسعه فروشگاهی به سایر کلانشهرهای کشور است .

در طول یکسال گذشته مدیرعامل شهروند رایزنی هایی انجام داده است تا بتواند با مشارکت بخش خصوصی در شهرها و کلانشهرهای دیگر فروشگاه های زنجیره ای  شهروند تاسیس شود.

در همین راستا و با پیگیری های صورت گرفته  فروشگاه شهروند استان البرز اواخر سال گذشته راه اندازی شده است.

اما رویاهای شهروند در دوران جدید به همینجا ختم نمی شود و داود قربانیان مدیرعامل این مجموعه در فاز جدید توسعه به دنبال ارزش آفرینی برای شهروند در مسیر تولید کالا با همین برند است.

قربانیان در این رابطه می گوید: ما به دنبال این هستیم که زنجیره‌ای ایجاد کنیم تا در کنار توزیع کالا، شهروند بتواند تولیدکننده نیز باشد.

مدیرعامل شهروند همچنین گفت: طرح تولید کالا در شهروند را به شهرداری ارائه خواهیم داد. ما به دنبال این هستیم که زنجیره‌ای ایجاد کنیم تا در کنار توزیع کالا، شهروند بتواند تولیدکننده نیز باشد.

 در این طرح، ما از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد تا با برند شهروند کالا را تولید، بسته‌بندی و عرضه کنیم که این اقدام ارزشی دو وجهی را به دنبال خواهد داشت؛ یکی از ثمرات این اقدام، ارزش فروش سود ریالی و آشکار است و دیگری، ارزش در قالب برند است و برند در این قالب قیمت پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه ما این است برندی که عرضه می‌کنیم سال‌ها در زنجیره قرار بگیرد و در بازار عرضه شود، تصریح کرد: ممکن است پس از مدتی مشارکت با بخش خصوصی، شرایطی ایجاد شود که بتوان کارخانجاتی را نیز با برند شهروند احداث کرد.

ارسال نظرات
موضوعات روز