دوشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 04
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
کارشناس صنعت پخش:
امروز شرکتی که تغییرات سیستمی را نتواند در خود حل کند و تیم خود را آماده برای پذیرش تفکر سیستمی نکند، ناگزیر از بازار حذف می‌شود.
کد خبر: ۶۸۳۵۲

تیتر20 - سمیرا نصیری ، کارشناس صنعت پخش ضمن بیان این مطلب گفت: با شرایطی که روزانه در ایران رقم می‌خورد، با تورمی که وجود دارد، با افزایش هزینه‌های خدمات انسانی، ناوگان توزیع و انبارداری و با کاهش نیروی انسانی در این صنعت، قطعا شرکت‌های پخشی می‌توانند دوام بیاورند که سیستمی باشند و بتوانند با مارجین‌های تعریف‌شده دخل و خرج کنند که تنها و تنها با مدیریت درست و استفاده از سیستم‌های به‌روز دنیا صورت می‌گیرد و به اعتقاد من، دیگر دوره شرکت‌های پخش سنتی به پایان رسیده است.


او افزود:به‌هر‌حال واقعا امروز شرکتی که تغییرات سیستمی را نتواند در خود حل کند و تیم خود را آماده برای پذیرش تفکر سیستمی نکند، ناگزیر از بازار حذف می‌شود؛ بنابراین چاره کار استفاده از نرم‌افزارهای به‌روز دنیا در صنعت است.


به گفته نصیری، مهم‌ترین تغییری که درحال رخ دادن است خرید آنلاین مصرف‌کننده و جا افتادن فرهنگ خرید اینترنتی است.


براساس آخرین آمار، در منطقه‌ خاورمیانه، 59درصد از خریداران، از فروشگاه‌های دیجیتال استفاده می‌کنند. در سال‌های اخیر، پیشرفت تکنولوژی و بهبود زیرساخت‌های اینترنتی در کشورمان، منجر به افزایش تمایل برای خرید آنلاین، به‌ویژه در میان شهروندان کلان‌شهرها شده است، اما این در حالی است که ایران در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته، هنوز مسیر طولانی برای پیشرفت در زمینه‌ فروش آنلاین دارد و همچنان سیستم‌های فروش کالا به شکل سنتی در ایران بیشتر رواج دارند و شرکت‌های پخش می‌بایست دنبال بسترسازی برای این شبکه مهم باشند./تجارت طلایی

 

ارسال نظرات
موضوعات روز