شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      

عمومی

"شهروند" تغییر نام داد

چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ | ساعت ۲۰:۵۲
تغییر نام از خدماتی کالای شهروند به شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند در مجمع عمومی صاحبان سهام این شرکت تصویب شد.
اقتصاد خرده فروشی و تعارض بین شرکت‌های پخش و بعضی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای/ صنعت پخش و نارسائی در اتکا به لجستیک حرفه‌ای

اقتصاد خرده فروشی و تعارض بین شرکت‌های پخش و بعضی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای/ صنعت پخش و نارسائی در اتکا به لجستیک حرفه‌ای

چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ | ساعت ۱۳:۵۹
پخش و تولید در همه جای دنیا دو مقوله متفاوت هستند، اما یکی از عارضه‌های مناسبات تولید کنندگان و شرکت‌های پخش در کشور، عدم تناسب رویکرد حرفه‌ای بین تولید کننده و پخش است.
 ۶۰ درصد خانوار ایرانی مشتری پرو پا قرص افق کوروش / تقسیم ۱۲۰۰ ریال سود به ازای هر سهم بین سهامداران / ثبت رشد ۸۶ درصدی سود خالص در سال گذشته

 ۶۰ درصد خانوار ایرانی مشتری پرو پا قرص افق کوروش / تقسیم ۱۲۰۰ ریال سود به ازای هر سهم بین سهامداران / ثبت رشد ۸۶ درصدی سود خالص در سال گذشته

چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ | ساعت ۱۱:۰۹
مجمع عمومی عادی سالیانه افق کوروش در روز سه‌شنبه، ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳، با حضور بیش از ۸۵ درصد از سهامداران برگزار شد.
رسول محمدی به رفاه بازگشت/ آیا رفاه به ریل اصلی باز می‌گردد؟

رسول محمدی به رفاه بازگشت/ آیا رفاه به ریل اصلی باز می‌گردد؟

يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ | ساعت ۲۳:۰۳
 رسول محمدی به سمت مدیر عاملی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه منصوب شد.
۷ تفاوت مهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران با نمونه‌های خارجی 

۷ تفاوت مهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران با نمونه‌های خارجی 

دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ | ساعت ۱۲:۳۱
فروشگاه‌های زنجیره‌ای خارجی، تمرکز فزاینده بر برندسازی و ارائه محصولات باکیفیت دارند. این فروشگاه‌ها با سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه، تولید محصولات باکیفیت برند اختصاصی خود را دنبال می‌کنند و با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش، به دنبال جلب اعتماد و رضایت مشتریان هستند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران، تا حد زیادی به عرضه محصولات برند‌های شناخته‌شده داخلی و خارجی متکی هستند. این فروشگاه‌ها، تمرکز کمتری بر برندینگ و عرضه محصولات باکیفیت، با برند اختصاصی دارند و همین امر چالش‌هایی را در زمینه رقابت با نمونه‌های خارجی ایجاد کرده است.
اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای باید تریبون بخش خصوصی برای مطالبه نیازها باشد

اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای باید تریبون بخش خصوصی برای مطالبه نیازها باشد

شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ | ساعت ۱۲:۱۴
دکتر مهدی کریمی تفرشی - رییس هیات مدیره تعاونی تولید کنندگان محصولات غذایی کشور
تحول بنیادین خرده فروشی با ERP افق کوروش/ اعمال حکمرانی داده بر روی زنجیره تجاری     

تحول بنیادین خرده فروشی با ERP افق کوروش/ اعمال حکمرانی داده بر روی زنجیره تجاری     

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ | ساعت ۱۳:۱۵
شرکت فروشگاه‌های افق کوروش با راه اندازی برنامه ریزی سازمانی (ERP) بر روی زنجیره تجاری خود، به رشد بازار خرده فروشی در ایران کمک کرده است.  
فشار هزینه‌های بالای خرده فروشی روی دوش تولیدکنندگان است

فشار هزینه‌های بالای خرده فروشی روی دوش تولیدکنندگان است

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ساعت ۱۴:۳۸
فروزان فرد با بیان اینکه تولیدکنندگان در حال خروج از شبکه توزیع فروشگاه‌های زنجیره ای هستند، گفت: در ده سال گذشته تعداد زیادی از شرکت‌های تولیدکننده تحت تاثیر فشار خرده فروشی به صورت مستقل شبکه توزیع راه انداختند یا اینکه فعالیت خود را دیگر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام نمی‌دهند.
ضرورت اتحاد تشکل‌های صنعت پخش برای چانه‌زنی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای

ضرورت اتحاد تشکل‌های صنعت پخش برای چانه‌زنی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای

سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۱۴:۱۱
ساختارهای تفکیک شده و منحصر بفرد موجود در هر یک از هلدینگ‌های کشور، امکان تشکیل کنسرسیوم بین شرکت‌های پخش روی کاغذ امکان  دارد اما در زمین اجرا بهتر است از ساختارهای موجود در انجمن شرکت‌های پخش استفاده شود تا حمایت‌های لازم برای اعضا فراهم  شود. برای مثال یکی از موارد کارآیی این اتحاد می‌تواند به تعادل رساندن مارژین‌ها در چانه‌زنی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ باشد.
پخش تخصصی می شود/  مزایای ایجاد شرکت‌‌‌های تریپل

پخش تخصصی می شود/ مزایای ایجاد شرکت‌‌‌های تریپل

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۱۶:۰۳
مالکان شرکت‌های بزرگ پخش که معمولا تولیدکنندگان بزرگ هستند، عموما سود را در تولید و در سبد عرضه کالای خود می‌‌‌بینند نه در ایجاد خود شرکت پخش. پس ما نخست باید به سمت و سوی شرکت‌های بزرگ توزیع‌کننده برویم که فعالیت تخصصی این شرکت‌‌‌ها Third Party Logistic (شرکت‌‌‌های لجستیکی طرف سوم یا به‌‌‌اختصار ۳PLها به شرکت‌‌‌هایی گفته می‌‌‌شود که سازمان‌‌‌های تولیدی یا خدماتی بخشی یا کل امور لجستیکی خود را به آنها برون‌سپاری می‌‌‌کنند) است که اصطلاحا به آنها شرکت‎ های تریپل گفته می‌شود
موضوعات روز