پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 14
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      

عمومی

توسعه شعب، جلوتر از برنامه /فتح بازار خرده‌فروشی با 4000 شعبه/ رمز رشد افق کوروش در صنعت خرده‌فروشی چیست؟

توسعه شعب، جلوتر از برنامه /فتح بازار خرده‌فروشی با 4000 شعبه/ رمز رشد افق کوروش در صنعت خرده‌فروشی چیست؟

شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۳ | ساعت ۲۳:۰۱
یکی از نکات برجسته در مسیر رشد افق کوروش، دستیابی به آمار فوق‌العاده ۴۰۰۰ شعبه، پیش از موعد تعیین‌شده است. در حالی که طبق اهداف سال ۱۴۰۳، قرار بود تعداد شعب در «پایان امسال» به ۴۰۰۰ فروشگاه برسد، این دستاورد ارزشمند، اکنون در آبان‌ماه، حاصل شده؛ رشدی که تا پایان سال تداوم خواهد داشت.
تعداد شعب افق کوروش 4هزارتایی شد

تعداد شعب افق کوروش 4هزارتایی شد

شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۳ | ساعت ۱۱:۲۷
در آبان‌ماه ۱۴۰۳، تعداد شعب شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در کشور به 4000 شعبه، رسید.
پیشتاز صنعت خرده‌فروشی ایران، شش ماه طلایی افق کوروش در ۱۴۰۳ 

پیشتاز صنعت خرده‌فروشی ایران، شش ماه طلایی افق کوروش در ۱۴۰۳ 

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ساعت ۲۲:۰۳
در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳، فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش با صدرنشینی از نظر توسعه شعب و رکوردزنی از منظر فروش، بر فراز قله صنعت خرده‌فروشی کشور ایستاده است.
توقف توسعه در هایپرمارکت‌های بزرگ / برندی که در بخش فروشگاه‌های تخفیف محور یک تنه جور همه را می‌کشد  

توقف توسعه در هایپرمارکت‌های بزرگ / برندی که در بخش فروشگاه‌های تخفیف محور یک تنه جور همه را می‌کشد  

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ | ساعت ۱۳:۵۴
یکی دو برند از فروشگاه‌های تخفیف محور در 6 ماهه ابتدای سال توانستند در توسعه شعب عملکرد خوبی داشته باشند اما در بخش هایپرمارکت‌ها فعالیت برندهای بزرگ این بخش بسیار محتاطانه ارزیابی می شود به طوری که دو برند هایپراستار و هایپرمی در این مدت در توسعه شعب نتوانستند توفیقی داشته باشند.
زمان تغییر در هیات مدیره اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای فرا رسیده است 

زمان تغییر در هیات مدیره اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای فرا رسیده است 

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ | ساعت ۱۴:۴۵
انتخابات هیات مدیره اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای به رغم گذشت زمان قانونی آن هنوز برگزار نشده و پی گیری‌های خبرنگار تیتر ۲۰ به عنوان رسانه بنگاه‌های اقتصادی نیز درباره اطلاع رسانی پیرامون دوره جدید انتخابات بی نتیجه مانده است.  
جولان فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی قاچاق در برخی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای 

جولان فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی قاچاق در برخی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای 

پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۳ | ساعت ۱۴:۰۹
گویا در برخی از فروشگاه های زنجیره ای محصولات نظارت نشده ای عرضه می شود که به روش هایی مانند حمل ته لنجی، کولبری و... سر از شلف فروشگاه ها درآورده اند و این موضوع صدای اعتراض سازمان غذا و دارو را نیز بلند کرده است.
توسعه افق کوروش با تاکید برآموزش و توانمندسازی نیروی انسانی

توسعه افق کوروش با تاکید برآموزش و توانمندسازی نیروی انسانی

سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ | ساعت ۱۵:۵۸
افق کوروش با تاکید بر توانمندسازی نیروی انسانی و پرورش نیروهای متعهد و متخصص، زمینه رشد خود را فراهم کرده است. 
تنها ۳۵ درصد مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همواره تخفیف خرید کنند/ ضرورت اجرای روش‌های نوآورانه برای جلب توجه مشتری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

تنها ۳۵ درصد مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همواره تخفیف خرید کنند/ ضرورت اجرای روش‌های نوآورانه برای جلب توجه مشتری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ | ساعت ۱۱:۱۵
چندی پیش در یک نشست تخصصی تعدادی از فعالان حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و محصولات پرگردش به میزبانی شرکت یونیلیور ایران حضور داشتند و به انتقال تجربه و دانش پرداختند.
فروش سازمانی، چگونه فروشگاه‌های زنجیره‌ای را متحول می‌کند؟

فروش سازمانی، چگونه فروشگاه‌های زنجیره‌ای را متحول می‌کند؟

پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ | ساعت ۱۱:۵۷
فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران به یکی از اصلی‌ترین کانال‌های توزیع کالا تبدیل شده‌اند. هرچند بسیاری از این فروشگاه‌ها بر فروش به مصرف‌کنندگان نهایی تمرکز دارند، اما افزایش سهم بازار در حوزه فروش سازمانی با وجود چالش‌های موجود، مسیر جدیدی برای افزایش درآمد و تقویت جایگاه فعالان صنعت خرده‌فروشی در بازار فراهم می‌کند.  
افق کوروش و مسیر طلایی توسعه: چتر گسترده بر بازار خرده‌فروشی ایران

افق کوروش و مسیر طلایی توسعه: چتر گسترده بر بازار خرده‌فروشی ایران

يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | ساعت ۱۳:۲۶
فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، به عنوان بزرگ‌ترین بازیگر بازار خرده‌فروشی ایران، با گسترش شبکه شعب به بیش از ۳۶۰۰ شعبه در ۳۱ استان و ۶۷۵ شهر، تاثیرات وسیعی بر اکوسیستم زنجیره تامین، جامعه و رفتار مصرف‌کنندگان داشته است. این موضوع، نه تنها برای این فروشگاه، بلکه برای نظام خرده‌فروشی کشور با وجود تنگنا‌های اقتصادی، یک اتفاق مثبت است.
موضوعات روز