پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
داود قربانیان مدیرعامل فروشگاههای زنجیرهای شهروند با هدف ارتقاء جایگاه اتحادیه فروشگاههای زنجیرهای کشور، برنامه راهبردی خود را ارائه و جهت عضویت درهیات مدیره اتحادیه اعلام آمادگی کرد.
اتحادیه فروشگاههای زنجیرهای، نیازمند افرادی در جایگاه هیئتمدیره است که به عنوان نماینده واقعی اعضا، نقش کلیدی خود را برای تمام صنف، به نحو احسن ایفا کنند. باید دید هیئتمدیره آینده اتحادیه کشوری فروشگاههای زنجیرهای، توانایی بازتعریف نقش این اتحادیه را در فضای پیچیده و رقابتی امروز خواهد داشت؟ و آیا میتوان به ترکیب اعضایی از تخصصها و صنوف مختلف با برندینگ قوی، به آینده روشنتر و منسجمتر در صنعت فروشگاههای زنجیرهای ایران امیدوار بود؟
یکی از نکات برجسته در مسیر رشد افق کوروش، دستیابی به آمار فوقالعاده ۴۰۰۰ شعبه، پیش از موعد تعیینشده است. در حالی که طبق اهداف سال ۱۴۰۳، قرار بود تعداد شعب در «پایان امسال» به ۴۰۰۰ فروشگاه برسد، این دستاورد ارزشمند، اکنون در آبانماه، حاصل شده؛ رشدی که تا پایان سال تداوم خواهد داشت.
در ششماهه نخست سال ۱۴۰۳، فروشگاه زنجیرهای افق کوروش با صدرنشینی از نظر توسعه شعب و رکوردزنی از منظر فروش، بر فراز قله صنعت خردهفروشی کشور ایستاده است.
یکی دو برند از فروشگاههای تخفیف محور در 6 ماهه ابتدای سال توانستند در توسعه شعب عملکرد خوبی داشته باشند اما در بخش هایپرمارکتها فعالیت برندهای بزرگ این بخش بسیار محتاطانه ارزیابی می شود به طوری که دو برند هایپراستار و هایپرمی در این مدت در توسعه شعب نتوانستند توفیقی داشته باشند.
انتخابات هیات مدیره اتحادیه فروشگاههای زنجیرهای به رغم گذشت زمان قانونی آن هنوز برگزار نشده و پی گیریهای خبرنگار تیتر ۲۰ به عنوان رسانه بنگاههای اقتصادی نیز درباره اطلاع رسانی پیرامون دوره جدید انتخابات بی نتیجه مانده است.
گویا در برخی از فروشگاه های زنجیره ای محصولات نظارت نشده ای عرضه می شود که به روش هایی مانند حمل ته لنجی، کولبری و... سر از شلف فروشگاه ها درآورده اند و این موضوع صدای اعتراض سازمان غذا و دارو را نیز بلند کرده است.