پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
قائم مقام بانک مرکزی گفت: شبکه پرداخت کارتی ایران و روسیه امروز متصل شد که بر اساس آن، شهروندان روسی میتوانند با استفاده از اپلیکیشن «میرپی» در پایانههای فروشگاهی ایران خرید خود را انجام دهند که قابلیت تجربه خرید امن در کشور دیگر را فراهم میکند.
با افزایش تعاملات فروشگاهها با شرکتهای بزرگ، رقابت برای جذب بودجههای سازمانی، شدت گرفته است. در این رقابت، برندهایی موفقتر هستند که نه تنها نرخ تخفیف بالاتری ارائه میدهند، بلکه تجربه خرید بهتر نیز خلق میکنند.
هفتمین دوره نمایشگاه بینالمللی ایران اکسپو ۲۰۲۵ صبح امروز دوشنبه۸ اردیبهشت ماه با حضور دکترمسعود پزشکیان رئیسجمهور و جمعی از مقامات عالیرتبه در تهران افتتاح شد. این رویداد که به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد به عنوان بزرگترین نمایشگاه صادراتی ایران با هدف معرفی توانمندیهای اقتصادی کشور و توسعه همکاریهای بینالمللی برگزار گردید. در این نمایشگاه ؛گروه صنعتی پژوهشی زر به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگهای صنعتی ایران، حضوری فعال و چشمگیر داشت.
در اقتصاد کشورهایی مانند ایران که درآمد آنها طی دههها، بر منابع زیرزمینی و صادرات نفت خام استوار بوده، تلاش یک برند موفق و معتبر برای قرار گرفتن در زمره «شرکتهای برتر دنیا»، بیشتر به رؤیا شباهت دارد تا واقعیت. با این حال، افق کوروش، پیشتاز صنعت خردهفروشی ایران، هدفگذاری خود را بر مزیتهای رقابتی در این صنعت مدرن و آیندهدار قرار داده: ورود به جمع ۲۵۰ شرکت برتر دنیا!
پس از اجرای پروژه «پاکسازی محیط زیست» در استانهای آذربایجان غربی، هرمزگان، گیلان و تهران، بار دیگر افق کوروشیها همت کرده و در منطقه قلعه رودخان استان گیلان، اقدام به پاکسازی محیط زیست کردند.
اکنون فروشگاه های زنجیره ای رفاه با چالشهای متعدد مانند بازسازی روابط با تأمینکنندگان، تغییر نگاه مصرفکنندگان، اصلاح استراتژی توسعه و تقویت برند مواجه است. اتخاذ رویکرد متوازن که ضمن حفظ نقاط قوت گذشته، از اشتباهات مدیریتی پیشین درس بگیرد، قادر است این فروشگاه را به مسیر رشد بازگرداند. موفقیت رفاه در افزایش فروش، وابسته به یک استراتژی پایدار، تعامل سازنده با ذینفعان و نوآوری در مدل کسبوکار است.
رقابت بین بخش خصوصی و نهادهای عمومی در بسیاری از کشورها، چالشبرانگیز بوده است، اما تجربیات جهانی نشان میدهد در صورت عدم تنظیمگری مناسب، رقابت نابرابر میتواند به خروج بخش خصوصی از بازار منجر شود. فروشگاههای زنجیرهای شهروند، با بهرهگیری از امتیازات ویژه شهرداری، در حال گسترشاند، اما این توسعه نباید به بهای حذف بازیگران خصوصی از بازار باشد.