پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
معرفی سدان متوسط جولیا (Giulia) به بازار نیز به تعویق افتاد و این خودرو تا پایان ماه جاری در بازارهای اروپا عرضه خواهد شد. این زمان پنج ماه دیرتر از برنامه اصلی است و در بازارهای آمریکا نیز عرضه نمیشود.
کد خبر: ۷۲۸۴
تیتر20 – گروه بین الملل - گروه خودروسازی فیات کرایسلر (Fiat Chrysler Automobiles) که به FCA نیز شناخته میشود، یک شرکت چندملیتی ایتالیایی-آمریکایی است. این هلدینگ هماکنون هفتمین خودروساز بزرگ جهان است. بسیاری از خودروهای معروفی که زیرمجموعه این هلدینگ هستند عبارتند از آلفا رومئو (Alpha Romeo)، فیات (Fiat)، کرایسلر (Chrysler)، لانچا (Lancia) و مازراتی (Maserati). در آخرین تحولات مدیریتی در این شرکت، هارالد وستر (Harald Wester)، نماینده ارشد مدیرعامل شرکت فیات کرایسلر، سرجیو مارچیونه (Sergio Marchionne)، مجددا بهعنوان سرپرست گروه احیای آلفا رومئو و رئیس شرکت مازراتی منصوب شد. هارالد وستر 58 ساله، متولد آلمان و مهندس مکانیک است. این کمپانی بزرگ خودروسازی امروز اعلام کرد، وستر که از سال 2004 در جایگاه مدیریت و رهبری گروه خودروسازی فیات کرایسلر و شرکتهای پیشین آن بوده است، همچنان در سمت مدیر ارشد فناوری FCA باقی خواهد ماند. اما او ازین پس دیگر مسئول دو برند تجاری لوکس کمپانی فیات، یعنی آلفا رومئو و مازراتی، نخواهد بود. بلکه رید بیگلند (Reid Bigland) 49 ساله ازین بهبعد مسئولیت جهانی هر دو برند را بهعهده خواهد داشت. بیگلند کانادایی همچنین برای بخش فیات آمریکا، بهعنوان مدیر فروش ایالات متحده و کانادا نیز به کار خود ادامه خواهد داد. سرجیو مارچیونه، مدیرعامل گروه خودروسازی فیات کرایسلر، در بیانیهای اعلام کرد «وستر در سمت مدیر ارشد تکنولوژی قادر خواهد بود توجه کامل خود را تنها به این کار معطوف کند.» وی همچنین افزود «خدا را بابت تمام کارهایی که هارالد در چند سال گذشته انجام داد شکر میکنم. تلاشهای او موجب ایجاد چارچوب فنی استوار و دقیقی برای دو برند برتر ما شد که افتخارات اخیر مازراتی لوانته (Maserati Levante) و آلفا رومئو جولیا (Alfa Romeo Giulia) را به اوج خود رساند.» او در این بیانیه اعلام کرد، «اما حالا زمان آن رسیده که تلاشمان را به سمت گسترش تجارت جهانی این دو برند ببریم. من معتقدم هیچکس بهتر از رید بیگلند نمیتواند این ماموریت را به انجام برساند.» گفتنی است ،این تغییرات پس از شکست آلفا و مازراتی انجام شد. منابع مطلع نیز گفتند، برای راهاندازی مجدد آلفا که بلندپروازانه نیز هست، بودجه بسیار چشمگیر و زیادی درنظر گرفته شده است. معرفی سدان متوسط جولیا (Giulia) به بازار نیز به تعویق افتاد و این خودرو تا پایان ماه جاری در بازارهای اروپا عرضه خواهد شد. این زمان پنج ماه دیرتر از برنامه اصلی است و در بازارهای آمریکا نیز عرضه نمیشود. به گفته منابع موثق، همچنین اولین شاسی بلند آلفا، که ساخت آن با الهام از جولیاست، پیش از سال 2017، یعنی نه ماه دیرتر از برنامه شرکت، به بازار نمیآید. کمپانی فیات کرایسلر مجددا طرح تجاری آلفا را در ماه فوریه (بهمن 1394) بهمنظور طرحریزی دوباره مورد بررسی قرار داد و تلاش کرد آنرا بیشتر بهسمت سلیقه مصرفکنندگان اروپایی و آمریکای شمالی ببرد. اما تاکنون جزئیات این طرح اعلام نشده است. منبع: Auto News مترجم:رعنا اشرفی