دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۴ - 2025 May 12
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۱
علی زمان، مدیر صادرات شرکت پاکشوما در گفت‌و‌گو با تیتر ۲۰ عنوان کرد:
تمرکز پاکشوما صادرات به کشور‌های همسایه است.
کد خبر: ۷۵۸۲۹

تیتر20 - علی زمان، مدیر صادرات شرکت پاکشوما در گفت وگو با تیتر 20 در مورد هدف گذاری صنعتی پاکشوما برای صادرات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تمرکز بیشتر پاکشوما بر صادرات به کشورهای همسایه است. مشکلات ارزی و نبود سیستم مدون بانکی بین المللی یکی از چالشهای اصلی صادرات است که در بازارهای مختلف شرایط رقابت را برای ما سخت کرده است.


وی افزود: با این وجود صادرات لوازم خانگی به کشور های همسایه همچون عراق، افغانستان وتاجیکستان به واسطه هزینه قابل قبول ارسال کالا عمده هدف صادراتی ما را تشکیل می دهد.


وی افزود: محصولات پاکشوما به سبب استفاده از تکنولوژی روز و با کیفیت، شرایط حضور در فضای رقابتی را دارد اما از لحاظ قیمتی با توجه به مواردی که به آن اشاره شد، برند های چینی توانسته اند موفق تر عمل کنند و سهم خوبی از بازار های هدف به دست آورند.


علی زمان درباره علت موفق بودن برند های خارجی در بازارهای صادراتی اظهار داشت: برند های بین المللی از مشوق ها و حمایت های مختلفی بهره می برند. در این راستا برند های چینی خیلی راحت تر و با سیاستهای تشویقی صادراتی خود توانسته اند بازار هدف را نیز تصاحب کنند.


 مدیر صادرات پاکشوما با اشاره به ری برندینگ پاکشوما در اواخر سال گذشته گفت: برندهای مطرح هر چند وقت یک بار از لحاظ اهداف و استراتژی، در ساختار خود تغییراتی را ایجاد می کنند. پاکشوما نیز با توجه به قدمت پنجاه ساله در راستای توجه به نیاز مشتریان و شرایط بازار، تصمیم گرفت شعار و برند خود را به روز کند. 


وی اضافه کرد: بحث ری برندینگ پاکشوما محدود به شعار و تغییر شکل برند نیست و تحولات گسترده ای روی محصولات از لحاظ تکنولوژی، مدل، شکل و ظاهر و ... صورت گرفته است که حتما این تغییرات مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت.


علی زمان، موفقیت پاکشوما به عنوان یک برند بزرگ و معتبر در ایران را به رفتار سازمانی حاکم در این مجموعه مرتبط دانست واظهار داشت: شرکت پاکشوما مجموعه بزرگی است و هیچ مجموعه بزرگی نمی تواند موفق باشد مگر اینکه دارای ساختاری حرفه ای باشد و وفاق تیمی در آن وجود داشته باشد؛ برای مثال موفقیت پاکشوما در صادرات حاصل همکاری درون تیمی همه بخشهای مختلف سازمان همچون تیم تامین و تولید و بازاریابی است. 


علی زمان با اشاره به اینکه پاکشوما در تولیدات محصولات خود از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و تکنولوژی روز استفاده می کند، گفت: یکی از رموز موفقیت پاکشوما در طول 50 سال فعالیت این بوده است که تولید با کیفیت را سرلوحه کارها قرار داده است؛ بر همین اساس این مجموعه در تولید و فروش انواع ماشینهای لباسشویی و ظرفشویی در حال حاضر دارای بالاترین سهم  بازار ایران است.

ارسال نظرات
موضوعات روز