سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
با ادغام فناوری لمسی در یک دستگاه جدید می‌توان هر تلویزیون صفحه تخت یا مانیتور را به یک صفحه‌نمایش تعاملی تبدیل کرد.
کد خبر: ۷۸۹۲

تیتر20 - با ادغام فناوری لمسی در یک دستگاه جدید می‌توان هر تلویزیون صفحه تخت یا مانیتور را به یک صفحه‌نمایش تعاملی تبدیل کرد. Touchjet Wave اولین بار در نمایشگاه CES ژانویه به مشتریان عرضه شد. این دستگاه در کنفرانس سالانه ISTE در این هفته با بازار آموزش معرفی شد.
به گزارش کلیک، Wave یک دستگاه است که بالای تلویزیون آویزان می‌شود و آن را تبدیل به یک تبلت عظیم اندروید می‌کند. این دستگاه به هر تلویزیونی با HDMI متصل شده و از ترکیب فناوری فروسرخ و سنسورها استفاده می‌کند که Touchjet از آن با عنوان واحد پردازش نوری(LPU) برای ردگیری حرکت انگشت روی صفحه یاد می‌کند. یک دوربین و میکروفن استریوی دوتایی برای چت تصویری نیز به آن افزوده‌شده است. Touchjet Wave اجازه دسترس کامل به گوگل پلی استور را می‌دهد.

Waveمدیرعامل Touchjet می‌گوید "این فناوری به مربیان این امکان را می‌دهد کلاس‌های درس را مشارکتی برگزار کنند و به دانش آموزان کمک کنند تا به درک بهتری از محتوی برسند و مهارت‌های کارگروهی را بهبود ببخشند.”

این دستگاه در ماه جولای با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. این شرکت یکی از شرکت‌های نوپا است که توسط انجمن مدیران فناوری آموزشی انتخاب‌شده است تا در چهارمین سالانه فناوری نوظهور  شرکت کند.

در کنفرانس ISTE سال گذشته Touchjet یک پروژکتور قابل حمل با نام Pond را معرفی کرد که می‌تواند تصاویر را با عرض ۲ متر در هر سطحی نمایش دهد تا معلمین و دانش آموزان بتوانند تصاویر، ویدئوها و بازی‌ها را مشاهده کنند.

 منبع: thejournal

ارسال نظرات
موضوعات روز