تیتر20 - مهدی اميري مديرعامل همكاران سيستم گفت: «كشف نيازهاي مشتري، بهكارگيري تكنولوژي، ارائه راهكارهای هوشمندانه و مشاركت در مديريت خردمندانهي سازمان مشتري، ماموريت همكاران سيستم در اين سالها بوده است».
مهدی اميري که در همایش بزرگ «راهکاران» همکاران سیستم و در جمع ۷۵۰ نفر از مدیران ارشد صنایع مختلف سخن میگفت، با اشاره به برخورداری ۲۰ هزار شرکت بزرگ، متوسط و کوچک از محصولات و راهکارهای این شرکت نرمافزاری گفت: «راهكاران خدمات ويژه¬اي متناسب با فرآيندهاي تخصصي صنايع براي سازمانها و شرکتها فراهم مي¬كند که با پياده¬سازي آن، ارزش افزوده متفاوتي براي مشتریان ايجاد میشود».
امیری در ادامه افزود در دو سالی که از تولید راهکاران میگذرد بیش از ۵۰۰ مشتری از این محصول استفاده میکنند.
به گفته امیری مفاهيمي مانند هوشمندي تجاري (BI)، اتصال به اپلیکیشنهای موبایل و وجود امنيت كافي براي حفاظت از اطلاعات، از مهمترين نيازهاي روز مشتريان است كه «راهكاران» براي آنها پاسخ مناسب دارد.
در ادامه این همايش فرید فولادی مدیر واحد مدیریت محصول و بازاریابی همكاران سيستم به بیان ویژگیهای «راهکاران» پرداخت و گفت: « همكاران سيستم براي توسعه راهكاران نيازهاي تمام سطوح سازمان را مد نظر قرار داده است».
او همچنين چگونگی پوشش و بهينهسازي فرايندهاي كسب و كار توسط «راهكاران» را با نمايش یک فیلم کوتاه برای حاضران تشریح کرد. در اين فيلم فرایندهای سازمان مشتري شبیهسازی شده بود.
فولادي با اشاره به اينكه همكاران سيستم بطور مداوم در حال كاملتر کردن این سبد محصولی و ارتقاء سطح خدماتی آن است، گفت: «ما پاسخگویی به نیازهای خاص هر صنعت را از ابتدا در دستور کار خود قرار داده بودیم».
همزمان با برگزاری این همایش، نمایشگاه و کارگاههای آموزشی همکاران سیستم نیز در هتل المپیک آغاز به کارکرد.
در این نمایشگاه كه در فضایی به مساحت ۱۹۰۰ متر مربع برگزار شده، ویژگیهای راهکاران به تفكيك حوزههاي محصولي، زيرساختهاي فني آن و همچنین خدمات همكاران سيستم در زمينههاي آموزش و پشتيباني به علاقمندان معرفي شده است.
برگزاری سه کارگاه با هدف افزايش دانش تخصصي شركت كنندگان درباره مفاهيم نرمافزارهاي كسب و كار، نيز از جمله برنامههای روز نخست بود.