پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
احتمال میرود با تغییر ساختارهای ارتباطی میان برندها و مشتریان در پی شیوع ویروس کرونا و رکود فعالیت بسیاری از آنها در تمام نقاط جهان، اساسنامه هویتمندی برندها تغییر کند.
سهراب رحیمی از کارشناسان مدیریت مد در ایران میگوید در پی وقوع و شیوع کرونا، تقاضاهای استفادهنشدهای را در صنعت مد و لباس شاهد بودیم که اثرات مخرب آن طی سه تا 9 ماه آینده بیشتر روبرو خواهیم بود.
رامین دلشاد از فعالان صنعت کفش میگوید بالغ بر 50 درصد از مشتریان کارخانه تولید کفش، توان پاس کردن چکهای خود را نداشتند اما آن درصدی هم که توان پرداخت داشتند در ازای خرید از کارخانه، پولی پرداخت نکردند.
یک مقام مسئول به از دست رفتن بازار سال٩٨ پوشاک در پى شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در این سال علاوه بر ویروس کرونا، صنعت نساجى و پوشاک با دو مشکل عمده رکود و نبود بازار مناسب مواجه بودند.
امروزه با یک جستجوی ساده در میان وبسایتها و منابع اینترنتی مختلف میتوانیم به حجم انبوهی از دادهها و اطلاعات دسترسی پیدا کنیم و در این بین با بسیاری از استارت آپها آشنا شویم.