جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو خبر داد:
در پی همکاری مشترک شرکت ایران خودرو و شرکت پژو فرانسه برای تولید خودروهای جدید، برای ارایه خدمات مناسب به این خودروها لزوم ارتقای کیفی در خدمات پس از فروش ضروری است.
کد خبر: ۱۰۱۸۹

تیتر20 - شهریار سلطانی معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب گفت: باید حضور خودروسازان خارجی را بعنوان یک فرصت در نظر بگیریم و از تجربیات آنها در عرصه های جهانی برای پیشبرد صنعت خودرو و خدمات پس از فروش بهره مند شویم.
وی افزود: از نگاه ما تنها نمایندگانی می توانند به همکاری با ایران خودرو ادامه بدهند که خود را با استانداردهای به روز خدمات تطبیق دهند و مشتری مداری را به شکل واقعی در ارایه خدمات خود به مشتریان ثابت کنند. البته ایران خودرو هم در این راه به آنها کمک خواهد کرد.
به گفته سلطانی، مطابق رویه مشترک و شاخص های تدوین شده توسط شرکت ایران خودرو و شرکت پژو، نمایندگانی به عنوان پایلوت ارایه خدمات انتخاب خواهند شد که بتوانند در شاخص های مورد نظر، نمره مناسب را کسب کنند و عمده این شاخص ها شامل رضایت مشتری، کیفیت ارایه خدمت، ساختارهای فیزیکی نمایندگی و توان مالی و سرمایه گذاری نمایندگی خواهد بود.
معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو، متذکر شد: در فاز نخست 40 نمایندگی در کل کشور عهده دار ارایه خدمت خواهند بود که با افزایش میزان تعداد پایلوت ها این رقم افزایش خواهد یافت.
سلطانی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر و با تغییر دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده، شاهد فراهم شدن ارتقای زیر ساختارهای شبکه خدمات پس از فروش بوده ایم. و باید برای همسو شدن با استانداردهای به روز خدمات پس از فروش، رویه ها و دستورالعمل ها را به معنای واقعی اجرایی کنیم و نظارت کافی نیز بر اجرای بهینه آن داشته باشیم.
ارسال نظرات
موضوعات روز