جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای توسعه بازارهای صادراتی در کشورهای مشترک المنافع موفق شد گواهینامهEAC را برای شش محصول خود دریافت.
کد خبر: ۱۰۷۵۱
دریافت گواهینامه EAC برای شش محصول ایران خودرو

تیتر 20 - این گواهینامه برای شش محصول سورن ایی ال ایکس، سمند ال ایکس، سورن توربو، رانا، دنا و ۲۰۶ اس.دی دریافت شده و بر اساس آن گروه صنعتی ایران خودرو قادر خواهد بود محصولات خود رابه بازارهای عضو اتحادیهCIS صادر و از معافیت گمرکی این کشورها برخوردار شود.

 گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری مرکز تحقیقات و حمایت مدیریت ارشد  موفق شده است، گواهینامه EAC  را با هدف احیای بازارهای ایران خودرو در این منطقه و همچنین ورود به بازارهای صادراتی جدید دریافت کند.

 موفقیت گروه صنعتی ایران خودرو در دریافت این گواهینامه در یک فرایند طولانی فنی و مهندسی دشوار و بسیار دقیق صورت گرفته است.

لازم به ذکر است دریافت این گواهینامه برای ورود به بازار روسیه و کسب سهم بازار مناسب و پایدار از اهمیت بالایی برخوردار است. 80 درصد تقاضای فروش خودرو در این منطقه به بازار روسیه تعلق دارد و سابقه حضور ایران خودرو در بازار روسیه حدود 12هزار دستگاه را نشان می دهد که در میان سایر بازارها آمار قابل توجهی است.

 از سوی دیگر، روسیه بزرگ ترین کشور منطقه CIS است و قزاقستان مرز بین کشورهای اتحادیه گمرکی برای صدور محصولات به این کشورها به شمار می رود. پیش بینی می شود با دریافت این گواهینامه، از این پس  حضور محصولات ایران خودرو در بازارهای کشورهای مشترک المنافع بیشتر شود.

گفتنی است خودروسازان خارجی در بازارهای صادراتی جهانی در رقابتی تنگاتنگ تلاش دارند با افزایش کیفیت و امکانات و کاهش قیمت، توان رقابتی خود را بالا برده و مشتریان بیش تری را جذب کنند. گروه صنعتی ایران خودرو نیز در همین راستا و با انجام مطالعات تخصصی بازار، شناسایی رقبا،کسب الزامات و استاندارهای مورد نیاز برای ورود به کشورهای هدف در صدد است در سگمنت مشخصی از بازار حضوری پایدار و مطمئن داشته باشد که قطعا لازمه آن عرضه خودروهایی متناسب با تقاضای بازار و ارائه خدمات پس از فروش قوی و مطمئن بوده و قطعا  استقبال از محصول و جلب رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت./ایکوپرس
ارسال نظرات
موضوعات روز