جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
مطابق با آخرین ارزیابی های صورت گرفته توسط موسسه معتبر J.D Power در حوزه خدمات پس از فروش (CSI: Customer Service Index)، برند لکسوس موفق گردید برای ۱۷ امین بار رتبه اول خدمات پس از فروش در میان برندهای لوکس را تصاحب کند.
کد خبر: ۱۱۶۸۵
رتبه نخست لکسوس در خدمات پس از فروش در سال ۲۰۱۷

تیتر 20 - مطابق با این ارزیابی ، برند لکسوس با کسب 874 امتیاز از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز ممکن و با ۱۵ امتیاز بیشتر از میانگین امتیاز خودروهای لوکس حائز رتبه نخست گردید.

در لکسوس، هدف کمپانی خلق تجربه ای خارق العاده برای مشتریان از طریق پیش بینی نیازهای آنان در زمان خرید و همچنین سالهای پس از آن می باشد. خدمت رسانی به مشتریان به شکل بنیادینی همواره جزئی جدایی ناپذیر از ماهیت برند لکسوس بوده و هدف کمپانی حتی  فراتر رفتن از انتظارات خریداران می باشد.

ارزیابی CSI موسسه J.D. Power در سال ۲۰۱۷ متمرکز بر رضایت مشتریان از خدمات پس ازفروش بوده و در زمینه تعمیر و نگه داری خودروهای لکسوسِ با عمر بین ۱ تا ۵ سال  صورت گرفته است.ایرتویا
ارسال نظرات
موضوعات روز