پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
در شرایطی که صنعت خودروسازی کشور طی سالهای اخیر با چالشهای متعددی همچون نوسانات اقتصادی، محدودیتهای بینالمللی و بحرانهای داخلی مواجه بوده است، برخی شرکتها توانستهاند با بازنگری در راهبردها و تکیه بر مدیریت کارآمد، مسیر تازهای برای رشد و پایداری ترسیم کنند. سایپا از جمله شرکتهایی است که در ماههای گذشته، با تغییرات مدیریتی و رویکردی متفاوت، تلاش کرده است از بحران فاصله بگیرد و فصلی تازه در تاریخ فعالیت خود رقم بزند.
براساس آمارهای منتشر شده از عملکرد صنعت بیمه طی چهار ماه امسال، رشته بیمه درمان با ۴۸ درصد سهم از حق بیمه تولیدی در جایگاه اول از بازار بیمه قرار گرفته و رشته بیمههای خودرویی شامل شخص ثالث، بدنه اتومبیل و حوادث راننده در مجموع نزدیک به ۳۰ درصد از حق بیمه را به خود اختصاص دادند.
در پاسخ به ادعای مدیرکل روابطعمومی سازمان تعزیرات حکومتی که اعلام کرده، در پی اثبات گرانفروشی میلیاردی یک شرکت بزرگ خودروسازی، اعضای حقیقی هیاتمدیره این شرکت محکوم شدند، ایرانخودرو اطلاعیهای را صادر کرد.
فروش جهانی خودروهای برقی در جولای، نسبت به مدت مشابه سال میلادی گذشته ۲۱ درصد رشد داشته که همزمان با کاهش فروش خودروهای پلاگین هیبریدی در چین، کمترین نرخ رشد از ژانویه و کمتر از نرخ ۲۵ درصد در ژوئن است.
مدیرعامل گروه سایپا در دومین روز از تعطیلات تابستانی از خطوط تکمیلکاری این شرکت بازدید و بر تسریع تکمیلکاری و تحویل بهموقع خودروها به مشتریان تأکید کرد.
در شرایطی که بازار خودروی ایران همچنان با چالشهایی نظیر انحصار، نبود شفافیت در قیمتگذاری و نارضایتی مصرفکنندگان از شیوههای فروش مواجه است،خبر از بازگشت مجدد برخی خودروها به بورس کالا برای فروش منتشر شد.