پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
شرکت ایکسپنگ با راهاندازی نخستین خط تولید انبوه خودروهای پرنده در چین، گامی بزرگ در صنعت حملونقل آینده برداشت. بر اساس اعلام شرکت، در این تأسیسات هر سی دقیقه یک خودرو پرنده از خط تولید خارج میشود.
اونترا میتواند به یکی از چهرههای ماندگار بازار کراساوور ایران تبدیل شود؛ خودرویی که نهتنها محصول همکاری ایران و چین است، بلکه نمادی از اعتماد دوباره خریداران ایرانی به برندهای داخلی خواهد بود.
قائممقام مدیرعامل و عضو هیأتمدیره گروه خودروسازی سایپا با اشاره به حضور پررنگ شرکتهای زیرمجموعه این گروه در بیستوپنجمین نمایشگاه صنعت گفت: پروژه توسعه خانواده جدید موتورهای این گروه با هدف افزایش خودکفایی و ارتقای فناوری آغاز شده است.
مدیر ارتباطات و امور بینالملل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به حضور گسترده و هدفمند شرکتهای زیرمجموعه این گروه در بیستوپنجمین نمایشگاه بینالمللی صنعت تهران، گفت: هدف اصلی سایپا از حضور در این رویداد، معرفی توانمندیهای زنجیره تأمین، نمایش محصولات جدید و تشریح برنامههای توسعهای گروه است.
ثبت نام سومین دوره رویداد «فرصتهای نوآوری و فناوری کرمان موتور» با عنوان «KITONEXT» آغاز شد. این رویداد دوم آذر ماه ۱۴۰۴ در «دانشگاه شهید بهشتی» برگزار خواهد شد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مدیران این وزارتخانه با حضور در شرکت سایپا و بازدید از خطوط تولید، در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان آخرین وضعیت کارگری، ایمنی و تولید این مجموعه قرار گرفت.
اخیرا آقای مسعود پزشکیان، رئیسجمهور خواستار اصلاحات ریشهای اقتصاد در کشور شدهاند. اینکه چرا مجددا موضوع اصلاحات اقتصادی مطرح شده و نقش صنعت بهویژه خودروسازی و معضلات مبتلابه آن در این اصلاحات چیست یکی از پرسشهای بنیادین در هر رنسانس پولی و مالی در کشور است. آقای خالقی! از خودروسازی بهعنوان موتور و پیشران اقتصادی در جوامع پیشرفته و در حال پیشرفت یاد میکنند. برخی کارشناسان معتقدند پیش از این سوال باید به بستر دولتی اقتصاد ایران توجه کرد. نظر شما چیست؟