پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
در راستای پویش #سایپا_رسانه و با هدف آشنایی هرچه بیشتر اصحاب رسانه با توانمندیها و فعالیتهای شرکتهای خودروساز و قطعهساز گروه سایپا، جمعی از خبرنگاران با حضور در شرکت فنرسازی زر از خطوط تولید این مجموعه بازدید کردند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو با تاکید بر ضرورت ارتقای همزمان کیفیت و ایمنی بدنه خودروها اعلام کرد: این شرکت با وجود هزینههای سنگین، استفاده از ورقهای با استحکام بالا را در دستور کار قرار داده و همزمان بهدنبال افزایش سهم تامین داخلی ورقهای خودرویی است؛ رویکردی که به گفته وی، شرط پایداری تولید و کاهش وابستگی ارزی در شرایط فعلی صنعت خودرو محسوب میشود.
در راستای توسعه خدمات پسازفروش و افزایش رضایتمندی مالکان پیکاپ فوتون، ایرانخودرو دیزل ضمن افزایش دوره گارانتی به سه سال کارکرد یا ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش، سرویسدهی در محل ویژه این محصول را نیز به طور رسمی راهاندازی کرد. ایرانخودرو دیزل نخستین شرکت مجری الزام جدید استاندارد گارانتی، با خدمات گارانتی تا ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش یا سه سال کارکرد برای پیکاپ فوتون، مطلوبترین شرایط خدمات در میان پیکاپهای فعلی دارای تولید انبوه را ارایه می کند.
دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعهسازان خودرو کشور با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با مدیریت ارشد گروه سایپا اظهار داشت: اگر این جلسات بهصورت مستمر برگزار شود، بهطور قطع به انتقال مؤثر دیدگاههای دو طرف، یعنی زنجیره تأمین و گروه سایپا، کمک خواهد کرد و میتواند زمینه گرهگشایی از مشکلات و دستیابی به بیشترین بازدهی در کوتاهترین زمان ممکن را فراهم کند.
همزمان با حرکت جهانی صنعت خودرو به سمت انرژیهای نو، کرمان موتور با نگاهی مرحلهای و مبتنی بر واقعیتهای بازار ایران، توسعه زیرساخت و عرضه خودروهای پاک را بهصورت هم زمان دنبال میکند.
اصرار بر کنترل قیمت خودرو، سالهاست بهعنوان یکی از ابزارهای حمایت از مصرفکننده در سیاستگذاری صنعتی کشور مطرح میشود. اما پرسش اساسی اینجاست که در شرایطی که اقتصاد با تورم ساختاری، رشد هزینه نهادهها و نوسان شدید قیمت مواد اولیه مواجه است، این سیاست تا چه اندازه قابل دوام است؟
قیمت ارزانترین خودرو صفرکیلومتر در بازار آزاد به حدود 785 میلیون تومان رسیده است. در چنین شرایطی، یکی از پرتکرارترین پرسشهای خریداران این است که با بودجه 500 میلیون تومان چه گزینههایی را در اختیار دارند؟