يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
مشتریان بانک ایران زمین می توانند ضمن شرکت در جشنواره‌ها و برخورداری از سبدهای جوایز نقدی و غیر نقدی، از سایت های تخفیف نیز با درصد تخفیف بیشتری خرید کنند.
کد خبر: ۱۲۴۱۳
مشتریان بانک ایران از نت برگ بیشتر و زودتر تخفیف می گیرند

تیتر20 - براساس همکاری آغاز شده بین بانک ایران زمین و سایت نت برگ، مشتریان این بانک می توانند از امتیازات خاصی مانند اطلاع زودهنگام از تخفیف های ویژه و بهره مندی از تخفیف های افزون تر بهره مند شوند. 
ضمن این که به این ترتیب اعضای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین می توانند در صفحه کاربری خود از این امتیازات باخبر شده و نیاز به پی گیری تخفیف ها و مراجعه به سایت نت برگ برای اطلاع از تازه ترین تخفیف ها ندارند. 
در عین حال مشتریان بانک ایران زمین می توانند ضمن شرکت در جشنواره‌ها و برخورداری از سبدهای جوایز نقدی و غیر نقدی، از سایت های تخفیف نیز با درصد تخفیف بیشتری خرید کنند.
تخفیف هایی که از سوی شرکت نت برگ در قالب این همکای برای مشتریان بانک ایران زمین میسر شده از جمله شامل این موارد است:‌ 
- پیشنهاد های ویژه ای که فقط برای مشتریان این بانک در صفحه سازمانی شان قابل مشاهده است مانند؛ لوکس ترین رستوران ها، استخر ها و مکان های تفریحی و فرهنگی سطح شهر.
- تخفیف های بیشتر به نسبت سایر کاربران نت برگ که تخفیف مازاد بعد از خرید به اعتبار حساب کاربری اضافه می شود.
- پیشنهادات ویژه نت برگ یک روز زودتر با تخفیف بیشتر در صفحه سازمانی مشتریان بانک ایران زمین قرار می گیرد. 
گفتنی است که شرکت نت برگ اولین و بزرگترین سایت خرید گروهی در ایران است که روی کالا و خدمات تفریحی، رفاهی،گردشگری، غذایی و رستوران ها از 40 تا 99 درصد تخفیف ارائه می کند.
مشتریان بانک ایران زمین برای بهره مندی از همه این مزایا باید کد اختصاصی را که برای آن ها در نظر گرفته شده دریافت کنند و به این منظور لازم است به صفحه کاربری خود در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به آدرس club.izbank.ir مراجعه کنند و در آن جا به صفحه نت برگ در پنل کاربری خود وارد شوند. 
علاقه مندان برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، چنانچه مشتری بانک ایران زمین نیستند، باید به یکی از شعب این بانک مراجعه و افتتاح حساب نمایند تا پس از 24 ساعت به عضویت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین درآیند و مراحل بعدی را طی کنند. 
مشتریان فعلی بانک ایران زمین نیز می‌توانند از طریق سپرده های فعلی خود و استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، امتیاز کسب نمایند و نیازی به افتتاح حساب جدید نیست.

ارسال نظرات
موضوعات روز