جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
معاون مخابرات گفت: طبق مقررات اگر در ۲ دوره صورت حساب خط اعتباری ثابت به ۲۰ هزار تومان و دائمی به ۳۰ هزار تومان رسید خط باید قطع شود، اما مخابرات خط را قطع نمی‌کند و به مشترک اطلاع می‌دهد که سقف صورتحساب رسیده است.
کد خبر: ۱۴۵۷۳

تیتر20- معاون مخابرات اظهار داشت: طبق مصوبه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اگر صورت حساب مشترکان تلفن اعتباری در 2 دوره به 20 هزار تومان و قبض مشترکان دائمی در 2 دوره به 30 هزار تومان رسید خط آنها باید قطع شود.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: این کار مزایا و معیابی دارد. از جمله اینکه ممکن است مشترک در جریان صورت حساب نباشد یا در سفر باشد با قطع تلفن مواجه شود که ناخوشایند است؛ همچنین قطع خط از ایجاد صورتحساب بیشتر برای مشترک جلوگیری می‌شود.

وی توضیح داد: علیرغم امکان قانونی قطع در این شرایط، اکنون مخابرات این کار را نمی‌کند و اگر صورت حساب مشترک به سررسید قطع رسید مخابرات به مشترک اطلاع می‌دهد که سقف صورتحساب رسیده است./فارس
ارسال نظرات
موضوعات روز