جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
حضور دو مهاجم همزمان در خط حمله ی پرسپولیس به جنگی با پایان بد برا ی منشاء تبدیل شده است.جنگی که عاملش به هافبک هایی برمی گردد که به منشاء پاس نمی دهند.
کد خبر: ۱۴۶۴۹
تیتر 20 - پرسپولیس این ‌روزها با یک جنگ داخلی مواجه است و آن هم در مورد قرار گرفتن دو بازیکن در نوک خط حمله است. این جنگ در واقع قبل از آغاز فصل رخ داد و برخی از همبازیان منشا کاری با او کردند که تا مدت‌ها فراموش نکند. این اتفاق اگر چه رسانه‌ای نشد اما برانکو ایوانکویچ را سخت به این فکر فرو برد که چه راه حلی برای ایجاد وحدت و یکدلی ببین بازیکنان جدید و قدیمش پیدا کند. سرمربی پرسپولیس در اولین اقدام جلوی رسانه‌ای شدن آن اتفاق را گرفت و در گام بعدی گادوین منشا را در بازی اول بیرون از ترکیب اصلی قرارداد.
در هفته دوم علی علیپور به خاطر محرومیت نتوانست پرسپولیس را همراهی کند و فرصتی پیش آمد تا منشا و طارمی برای اولین بار زوج خط حمله تیم‌شان را تشکیل دهند.
در آن مسابقه بارها به چشم آمد که بازیکنانی چون، ماهینی، احمدزاده، مسلمان و طارمی فقط در مواقعی که مجبورند به منشا پاس می‌دهند. شاید اگر برانکو دستور نمی‌داد، ضربه ایستگاهی را هم به منشا نمی‌دادند! به هر حال آن مسابقه تمام شد و منشا که بابت شروع خوبش در پوست خود خود نمی‌گنجید فکر کرد دیگر جایگاهش را درترکیب اصلی سرخپوشان پیدا کرده است.
در بازی دوستانه دیروز پرسپولیس برانکو ترکیب اصلی‌اش را از ابتدا به میدان فرستاد و منشا در کمال تعجب جای خود را به علیپور داد.
مهاجم سیه‌چرده بابت این اتفاق شوکه شد و فهمید که هنوز به بازیکت ثابت تیمش تبدیل نشده است.
منشا بیش از هر فردی از برانکو ناراحت است که چرا وقتی می‌بیند برخی بازیکنان در تمرینات و بازی‌ها به او پاس نمی‌دهند و حتی برخی پارا فراتر از حد خود گذاشته و علیه همبازی‌شان توطئه می‌کنند، سکوت اختیار کرده است.
اگرچه مرد کروات پیش از این هم نشان داده مربی بسیار محتاطی است./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز