پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده در شهریور ماه سال جاری، رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در بهار سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 25 امتیاز رشد یافته است.
کد خبر: ۱۶۹۹۹
تیتر 20 - مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در این باره گفت: طبق گزارش اخیر سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاخص رضایت مشتریان ایساکو که در بهار سال گذشته عدد 711 را نشان میداد در سه ماهه ابتدای سال 96 به 736 رسید و شرکت ایساکو با بهبود عملکرد خود باز هم موفق به افزایش چشمگیر رضایت مشتریان شد.
این در حالی است که شرکت ایساکو، پیش از این در ارزیابی مربوط به سال 95 برای هشتمین مرتبه متوالی، مقام اول خدمات پس از فروش در بین تمامی خودروسازان کشور را از آن خود کرده بود.
مهندس رضا حسینی تشریح کرد: شرکت ایساکو سال 96 را با برنامه «جهش» آغاز کرد. این برنامه بر مبنای سه عنوان «جلب» اعتماد مشتريان و ارتقاي برند ايران خودرو، «هوشمندي» در فروش، كيفيت و افزايش بهرهوري در فرآيندها و «شناسايي» نياز مشتريان، طراحي و توسعه نوآورانه در خدمات پس از فروش اجرایی شد تا سطح رضایتمندی دارندگان محصولات ایران خودرو از خدمات پس از فروش بیش از پیش ارتقاء یابد.
وی ادامه داد: در راستای اجرای برنامه «جهش»، شرکت ایساکو با بهبود در فرآيندهای پذيرش تا ترخيص، پیشبینی و کاهش زمان تعمیرات، بهروزآوری و بهینهسازی سيستم جامع خدمات و بازرگانی نمایندگیها و بازنگری در سیستم مدیریت موجودی قطعات یدکی انبارها، موفق به افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شد.
حسینی در پایان گفت: در ادامه سال جاری با هدف قرار دادن کسب رتبه اول خدمات در سطح کشور، ارائه خدماتی جامع و مثالزدنی را برای مشتریان در سرفصل کار خود قرار دادهایم./ایساکو