پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
اوزگور کولوکفاکی ،مدیر عامل یونیلیور ایران اظهار داشت: امروز سان سیلک در کشورهای زیادی مانند برزیل، آرژانتین و ترکیه برندی پیشرو است و حالا با سری جدید محصولات آن، باور داریم که مصرف کنندگان ایرانی بیش از پیش علاقمند سان سیلک خواهند شد.
کد خبر: ۱۷۴۰۰
تیتر20 - سان سیلک٬ برند محصولات مراقبت مو از یونیلیور ایران٬ به تازگی اعلام کرده است که رده ی جدیدی از محصولات خود را به بازار ایران معرفی خواهد کرد، که با همکاری متخصصین برتر دنیا ساخته شدهاند.
محصولات جدید شامل شامپوها و نرم کنندههایی با فرمولاسیون جدیدی هستند که با همکاری ۳ نفر از متخصصین مو در سطح جهان ساخته شدهاند: توماس تاو ، متخصص موهای آسیب دیده٬ جمال حمدی ، متخصص درخشش موها و فرانچسکا فوسکو ، متخصص پوست سر.
این رده شامل محصولات Soft and Smooth٬ Shine and Strength٬ Instant Restore٬ Healthy Growth٬ Color Protect٬ Hairfall و Shine and Strength 2 in 1 است.
اوزگور کولوکفاکی، مدیر عامل یونیلیور ایران در مراسم رونمایی از محصولات جدید سان سیلک که هفته گذشته برگزار شد،شرح مطالبی را در مورد اهمیت بازار ایران برای یونیلیور ارائه کرد.
اوزگور کولوکفاکی اظهار داشت: امروز سان سیلک در کشورهای زیادی مانند برزیل، آرژانتین و ترکیه برندی پیشرو است و حالا با سری جدید محصولات آن، باور داریم که مصرف کنندگان ایرانی بیش از پیش علاقمند سان سیلک خواهند شد.
نگار بابایی٬ معاون برندنیز با ارائه ی توضیحاتی درباره برند سانسیلک٬ مهمترین ویژگیهای این محصولات را شرح داد.
بابایی نیز با اشاره به مزایای سان سیلک گفت: ”تنها سانسیلک است که دختران را به خوبی میشناسد تا بتواند محصولاتی برای مراقبت از مو ارائه کند که در آنها انگیزهای برای اثر گذار بودن ایجاد کند. به همین دلیل است که ما این برند را به نسلهای جوانتر در سراسر دنیا پیشنهاد میکنیم.”