جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
خداداد:
خداداد عزیزی زمانی‌ که مهدی طارمی قصد داشت به فوتبال ترکیه برود هم حضوری و هم در رسانه‌ها به او تأکید کرد به هر کشوری برود جز ترکیه!
کد خبر: ۱۷۸۱۲
به خود طارمی گفتم نرو ترکیه، کلاه سرت می‌گذارند!

تیتر 20 -  حالا که طارمی محروم شده نظر خداداد را درباره اتفاقات به وجود آمده پرسیدیم، بخوانید:
 
* حتماً شنیده‌اید چه مشکلی برای طارمی به وجود آمده است.

بله یاد حرف‌هایم می‌افتم که به او کلی سفارش کردم نرود ترکیه، گفتم مهدی جان من در 30 سالگی که تجربه بالایی داشتم به دعوت دوستانم رفتم تا مثلاً باشگاه ترابوزان را ببینم و ملاقاتی با مدیران این باشگاه داشته باشم ولی به دردسر بزرگی افتادم، 20 هزار دلار به ‌عنوان هدیه به من دادند، یک ساعت بعد حسابدار باشگاه‌شان آمد و گفت ما برای حسابرسی‌ها باید صورت پرداختی را داشته باشیم و اگر ناراحت نمی‌شوید زیر این برگه را امضا کنید، با این حال برگه را دادم مترجم همراهم خواند. به آلمان برگشتم و کارهایم را انجام دادم تا به فوتبال آمریکا بروم ولی فیفا مرا محکوم کرد. می‌دانستم کلاه سر بازیکن ما می‌گذارند و به مهدی گفتم جیبت را هم می‌زنند.
 
* به پرداخت 50 هزار دلار غرامت محکوم شدی؟

کلی چانه زدیم. رفیقم مجید ساعدی‌فر شبانه‌روز پیگیر بود. گفتیم این‌ها 20 هزار دلار هدیه به من دادند ولی به نامردی برگه قرارداد داخلی نوشته شده به زبان ترکی را به ‌عنوان رسید پول جلویم گذاشته بودند و یک پولی هم به مترجم داده بودند تا به من واقعیت را نگوید، این موضوع را هم برای طارمی تعریف کردم ولی ول کرد و رفت.
 
* شایعه شده هدایتی پول فسخ قرارداد را داده خود طارمی به باشگاه ریزاسپور بدهد.
من بعید می‌دانم.
 
* چطور؟

قبل از اینکه طارمی برود ترکیه یک جا بودیم،‌ هدایتی به طارمی گفت فلان مبلغ را من به تو می‌دهم که بمانی، از من خواست داورشان باشم، گفتم آقای هدایتی نصف پولی که می‌گویی را همین الان بده به مهدی تا قرارداد ببندد یا چک را بده،‌ سپس گفت برویم خانه یورو بدهم گفتم خب برویم و تا جایی که در ذهن دارم این اتفاق نیفتاد و طارمی راهی ترکیه شد.
 
* راهی برای تعلیق محرومیت این بازیکن وجود دارد؟

من جزئیات را نمی‌دانم، فقط می‌دانم برخی باشگاه‌های ترکیه سر هر بشری را کلاه می‌گذارند و بویی از اخلاق و مردانگی نبرده‌اند، در کل بازیکنانی نظیر طارمی اگر می‌خواهند به خارج بروند نباید وارد فوتبال کشورهایی نظیر ترکیه، بلژیک، پرتغال، یونان،‌ اسلواکی، نروژ و... شوند، آنها باید کشورهایی را انتخاب کنند که در آن پیشرفت داشته باشند./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز