يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
صاحب رستورانی که علاقه زیادی به خواندن کتاب و آشپزی داشت در رستورانش از ایده‌ای جالب استفاده کرده است.
کد خبر: ۱۸۴۲۱
اینجا غذا بخورید و سه کتاب امانت بگیرید!

تیتر 20 - رستوران «تراولر» شعار جالبی دارد: در منو و کتابخانه ما برای هر کسی چیزی وجود دارد. این رستوران کوچک خانوادگی که در کانکتیکات امریکا واقع شده است، بهترین انتخاب برای کسانی است که عاشق غذا خوردن و مطالعه کردن هستند. در سالن غذاخوری این رستوران قفسه کتاب بزرگی وجود دارد و وقتی مشتریان غذایشان را خوردند به طور خودکار عضو کتابخانه این رستوران می‌شوند و می‌توانند کتاب‌ها را به صورت رایگان به خانه ببرند.

هر مشتری می‌تواند تا سقف ۳ کتاب با خود ببرد. دلیلش هم این است که مارتی دویل مالک این رستوران عاشق آشپزی و کتاب خواندن است. اما تا سال ۱۹۸۰ این علایق را جدا از هم داشته است. اما در آن سال تصمیم به ترکیب این دو موضوع می‌گیرد.

اینجا غذا بخورید و سه کتاب امانت بگیرید!

مالکیت این رستوران امروز متعلق به آرت و کارن مورداک است و جنبه کتابخانه بودن آن هم درست به اندازه رستوران بودنش شهرت پیدا کرده است. مخصوصا که بیرون آن روی تابلویی بزرگ نوشته شده:«غذا و کتاب». حتی در این رستوان می‌توانید زمانی که منتظر آماده شدن سفارشتان هستید مطالعه کنید یا کتابی که می‌خواهید با خود به امانت ببرید را انتخاب کنید.

همچنین در منوی غذایی این رستوران هم محصولاتی مانند «برگر عاشقان کتاب» و «لقمه چارلز دیکنز» وجود دارد که نشان از ارتباط بین خوردن و خواندن در آن دارد.

اینجا غذا بخورید و سه کتاب امانت بگیرید!

این رستوران شبیه به کتاب فروشی هم هست و انباری در طبقه پایین دارد که در آن کتاب‌های زیادی وجود دارد. کتاب‌های آن هم در زمینه‌های مختلف هستند. بسیاری از آن‌ها مربوط به مالک قبلی این رستوران است اما بسیاری هم توسط مردم و موسسات خیریه به این رستوران اهدا شده است.

این رستوران تقریبا کوچک و با دکوری معمولی است و غذاهای آن هم انواع برگر، ساندویچ و غذاهای دریایی هستند./درنگ
ارسال نظرات
موضوعات روز