پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
دشت زیبای دریاسر تنکابن هر ساله با رویش گل های طلایی بابونه به بهشت اردیبهشت ایران تبدیل می شود به طوری که هزاران مسافر و گردشگر از سراسر ایران از این جاذبه طبیعی مسحور کننده دیدن می کنند.
طی روزهای اخیر برخی شرکتهای هواپیمایی اقدام به فروش بلیت گرانتر از نرخ مصوب کردهاند که طبق اعلام سازمان هواپیمایی، با گرانفروشی در این بخش پیش از تصویب قیمتهای جدید در شورای عالی هواپیمایی برخورد میشود.
رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با انتقاد از سیاستگذاریهای گردشگری و بیتوجهی به وضعیت وخیم این صنعت در ایران، گفت: نصف سال گذشت، گردشگری به مرز نابودی رسیده اما نه حمایت درستی شده و نه سیاستگذاریهای نجاتبخش اتفاق افتاده است.
«گردشگری به صفر رسیده است»؛ این عبارت را وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در وصف احوال صنعت گردشگری در دوران کرونا، به کار برد. مساله جهان و نه تنها ایران، اکنون این است که چگونه میتوانند این صنعت جوان که تا چهار ماه پیش رشد پرشتابی را تجربه میکرد و رقیب سرسختی برای صنایع دیگر شده بود، نجات دهند، چگونه میتوانند اعتماد گردشگران را دوباره بدست آورند؟ و آیا میتوانند فرمولی را برای نجات سفر بیابند؟
مدیر گردشکری مناطق آزاد گفت: در سال گذشته از 25 اسفند 97 تا 15 فروردین 98 میزان مسافر به مناطق آزاد کشور 13 میلیون نفر بوده که این میزان امسال در ایام مشابه به صفر رسید.
تداوم طولانی مدت شیوع و تلفات کووید۱۹ در جهان، چه تاثیری در رفتار گردشگران خواهد داشت؟ آیا ترس عمومی مسافران را فرا می گیرد؟ پس از رفع تدریجی قرنطینه، چه گروهی از فعالان گردشگری خواهند توانست اقبالی کسب کنند؟