پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
در شرایطی که بسیاری از مشتریان در روزهای غیر تعطیل امکان مراجعه به نمایندگی ها را نداشته و برای ورود به محدوده طرح ترافیک با دشواری روبرو هستند، طرح جدید شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) می تواند کمک بزرگی به این دسته از مشریان بکند.
کد خبر: ۲۱۷۵۹
تیتر 20 - در شرایطی که بسیاری از مشتریان در روزهای غیر تعطیل امکان مراجعه به نمایندگی ها را نداشته و برای ورود به محدوده طرح ترافیک با دشواری روبرو هستند، طرح جدید شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) می تواند کمک بزرگی به این دسته از مشریان بکند.
طبق طرح جدید ایساکو، این شرکت برای تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان، جمعه ها را نیز به شیفت کاری خود اضافه کرده است.
بر این اساس، مشتریان می توانند با رصد کردن نام نمایندگی های منتخب، در روزهای جمعه نیز از خدمات ایساکو بهره مند شوند.
این اقدام جدید ایساکو از چند جهت حائز اهمیت است. اول اینکه باز شیفت کاری جمعه می تواند مراجعه به نمایندگی های این شرکت را برای بخشی از مشتریان که با محدودیت زمانی مواجه اند، آسان کنند.
به هر حال هستند مشتریانی که در طول هفته و به دلیل گرفتاری های کاری، امکان مراجعه به نمایندگی ها را ندارند و بنابراین با طرح جدید ایساکو، آنها می توانند در روزهای جمعه کار خود را راه بیندازند.
ازآنجاکه جمعه طرح ترافیک فعال نبوده و ترافیک بسیار کمتر است، دسترسی به نمایندگی ها ساده تر از سایر روزهای هفته خواهد بود.
نکته دیگر اینجاست که برخی خودروها ممکن است در همان روزهای تعطیل (جمعه ها) به طور ناگهانی به مشکل بخورند، بنابراین با طرح جدید ایساکو امکان بردن آنها به نمایندگی و رفع مشکل در همان روز، فراهم آمده است.
هرچه هست، در نظر گرفتن چنین طرح هایی می تواند سطح رضایتمندی کلی مشتریان از خدمات پس از فروش را بالا ببرد.
باید منتظر ماند و دید در نظر گرفتن چنین طرحی از سوی ایساکو، می تواند به الگویی برای سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش تبدیل شود.