پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
مدتهاست باشگاه استقلال براي يارگيري به روش جديدي كه در اين مجموعه جا افتاده عمل ميكند و به نوعي از سوي استقلالينويسها به «رسانهگريزي» متهم است حالا چوب همين راهكارش را هم خورد!
کد خبر: ۲۲۸۱۰
تیتر20 - مدتهاست بازيكنان استقلال خيلي كم حرف ميزنند و بيشتر از هر رسانهاي متكي به صفحه شخصيشان در اينستاگرام شدهاند. جدا از اين بحث كه يك شق از مدل جديد سياستهاي باشگاه استقلال ظرف چند سال اخير محسوب ميشود در استقلال تا پيش از جذب يك مهره جديد، هيچ خبري درباره مهره مد نظر چه در كادر فني و چه در كادر بازيكنان حرفي به ميان نميآيد.
مديران باشگاه بر اين اعتقادند با طرح نام بازيكن يا مربي مد نظرشان، نوعي بازارگرمي صورت ميگيرد و اين باعث بالا رفتن قيمتها خواهد شد! در حالي كه در همين مدت كوتاه شاهد بوديم پس از اعلام رسمي نام بازيكناني مانند يازالده گومز يا گوهو رسانهها چطور دربارهشان تحقيق و بررسي كرده و آماري از مصدوميتها يا رقم بالاي قراردادشان منتشر كردند.
سكوت خبري گاهي اوقات خوب است اما با توجه به اتفاقات اخير پيرامون يارگيري استقلال، مخفيكاري هميشه هم جواب نميدهد. چه بسا حالا استقلال با از دست دادن فرصت يارگيري مجبور شد هافبكي را به خدمت بگيرد كه در پستش چندين بازيكن بهتر از او دارد! شايد اگر اسامي بازيكنان مورد نظر باشگاه رسماً رسانهاي ميشد با بررسي رزومهشان در رسانهها مديران باشگاه هم انتخاب دقيقتري براي تيم انجام ميدادند و فرصتها يكي پس از ديگري نميسوختند!/خبر ورزشی