يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
هیچ اتفاقی در رختکن نیفتاده است؛
بازیکن تیم استقلال گفت: خواسته‌های شفر را در نیمه اول در زمین انجام ندادیم و به این خاطر خوب بازی نکردیم.
کد خبر: ۲۴۳۱۵
تیتر20 - داریوش شجاعیان بعد از پیروزی استقلال مقابل مشکی‌پوشان درباره تعویض شدنش و اینکه گفته می‌شود ناراحت بود، توضیح داد: هیچ مشکلی با شفر ندارم، او سرمربی تیم است، صلاح تیم را بهتر می‌داند و حتی اگر دقیقه دو هم مرا از زمین بیرون بیاورد، من تبعیت می‌کنم و می‌دانم که حتماً به صلاح ما بوده است.

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که چرا از آن طرف زمین خارج شدید و به شفر دست ندادید؟ افزود: من از آن طرف بیرون آمدم که بازیکن ما زودتر به زمین بیاید و بتوانیم زودتر به گل دست پیدا کنیم و در خصوص دست ندادن به شفر هم باید بگویم او لب خط بود و من نمی‌خواستم تمرکز او را بر هم بزنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در رختکن مشکلی بین شما و شفر به وجود آمده بود؟ تصریح کرد: هرگز چنین چیزی صحت ندارد و من نمی‌دانم چنین موضوعی را مطرح کرده، من تابع تصمیمات سرمربی هستم و خوشبختانه شما دیدید که با بیرون آمدن من، تیم توانست چهار بار به گل دست پیدا کند، این نشان می‌دهد که سرمربی تیم کاملاً بر تیمش مسلط است و می‌داند چه زمانی تعویض‌هایش را انجام دهد.

او در ادامه درباره عملکرد ضعیف تیم در نیمه اول، بیان کرد: خواسته‌های شفر را در نیمه اول در زمین انجام ندادیم و به این خاطر خوب بازی نکردیم. شاید هم تیم حریف را دست کم گرفته بودیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درپاسخ به این پرسش که آیا از تمدید قرارداد بازیکنان و مربیان خبری دارد، گفت: با عرض معذرت هیچ خبری در این مورد ندارم. هر طور که باشگاه تصمیم بگیرد و بداند به صلاح باشگاه است، ما تابع آن خواهیم بود.

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل سیاه‌جامگان دچار غرور بوده‌اید و فکر می‌کردید بازی را به راحتی خواهید برد؟ گفت: با نظر شما تا حدودی موافقم، شاید احساس می‌کردیم که به راحتی می‌توانیم سیاه‌جامگان را شکست دهیم، اما آنها هم بازی خوبی مقابل ما ارائه دادند و حتی در نیمه اول تا حدودی ما را دچار دردسر کردند./ایسنا
برچسب ها: استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز