دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 30
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷
آیلیسا شفر در مصاحبه با یک شبکه ماهواره ای گفت: من می توانم به واسطه پدرم در ایران به استادیوم بروم، اما این تبعیض است و من نمی خواهم سو استفاده کنم.
کد خبر: ۲۴۹۵۴
تیتر20 - آیلیسا شفر دختر وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال در گفتگو با یکی از برنامه های ماهواره ای فارسی زبان درباره زندگی خود و پدرش به صحبت پرداخت و در این میان درخصوص نحوه برخورد فوتبالدوستان ایرانی در شبکه های اجتماعی نقطه نظرات جالبی را مطرح کرد. آیلیسا همچنین گفت در آلمان با مادرش زندگی می کند و مجرد است.
در بخشی از این گفتگو دختر شفر در خصوص مساله «منقلب» شدن در ورزشگاه که توسط «سحر قریشی» مطرح شده بود حرف زد و ضمن پاسخ دادن به این مساله کنایه ای هم به خانم بازیگر زد! گزیده ای از صحبت های او را در ادامه می خوانید:

*بچه که بودم فوتبال بازی می کردم ولی یکبار شوت پدرم نزدیک بود بینی ام را بشکند و مادرم اجازه نداد دیگر سمتش بروم و مجبور شدم این ورزش را کنار بگذارم.

*در بازی با العین در امارات میان تماشاگران اماراتی نشستم و استقلال را تشویق کردم.
*روی هر دو گل، کلی خوشحالی کردم و طرفداران العین من را چپ چپ نگاه می کردند ولی متوجه نشدند دختر سرمربی استقلال هستم!


*من می توانم به واسطه پدرم در ایران در استادیوم حاضر شوم، اما این تبعیض است و من نمی خواهم سو استفاده کنم.

*در آلمان من در استادیوم حاضر می شوم و از حضور مردان هم منقلب نمی شوم!

*اینکه که می گویند خانواده ها به استادیوم نروند چون آقایون فحش می دهند درست نیست چون من خودم استادیوم که مى روم بدترین فحش ها را مى دهم!

*بانوان ایرانى را دوست دارم و اینکه اکثر آنها به زبان انگلیسی تسلط دارند، برایم جالب است و بهترین کامنت ها را از طرف دختران ایرانى هوادار استقلال می گیرم.

*آنهایی که در فضای مجازی توهین می کنند اگر جرات دارند بیایند جلوى خودم این حرف ها را بزنند تا با مشت بینی شان را بشکنم!/خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز