شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس ساعت کار رستوران‌ها برای ارائه غذاهای بیرون‌بر و ارائه خدمات در سالن واحد صنفی عنوان کرد و گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته، فقط فست فودی‌ها در ساعات روز به تعداد محدود، غذای سرد برای سفارش‌های بیرون‌بر آماده و ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۳۵۰
ساعت کاری رستوران‌ها و شرایط ارائه غذاهای بیرون‌بر در ماه رمضان

تیتر20 - سید علی‌اصغر میرابراهیمی اظهار کرد: بنا بر روند سال‌های گذشته ساعت کار رستوران‌ها برای ارائه غذاهای بیرون‌بر، یک ساعت قبل از اذان مغرب و برای ارائه خدمات در سالن واحد صنفی حین افطار آغاز می شود و تا ۳۰ دقیقه قبل از اذان صبح است.

او افزود: این ساعت کار واحدهای صنفی با هماهنگی اتاق اصناف ایران و نیروی انتظامی تعیین‌شده است که در این زمینه اعلام‌ شده فقط فست فودی‌ها در ساعات روز به تعداد محدود غذای سرد برای سفارش‌های بیرون‌بر آماده و ارائه کنند.

رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس در رابطه با قیمت‌گذاری غذاهای ارائه‌ شده توسط زیرمجموعه‌های این اتحادیه خاطرنشان کرد: به دلیل تنوع غذایی، کیفیت مواد اولیه و کیفیت متفاوت واحدهای صنفی امکان، قیمت‌گذاری مصوب و یکسان برای تمام غذاها و رستوران‌ها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: قیمت منطقی غذاهای ارائه‌ شده در واحدهای صنفی ۲۰ درصد بیشتر از قیمت تمام‌ شده برای صاحب رستوران است.

میرابراهیمی تأکید کرد: طی ۳۰ تا ۴۵ روز گذشته قیمت مواد اولیه همچون برنج و روغن با رشد ۱۰ تا ۲۰ درصدی مواجه شده که در این ایام واحدهای صنفی در زمینه تأمین مواد اولیه با مشکل روبرو شده‌اند.

به گزارش ایسنا، با وجود آنکه مسئولان صنفی اتاق اصناف ایران احتکار در بازار را رد می‌کنند شواهد در بازار نشان از آن دارد که قیمت انواع محصولات مصرفی افزایش یافته و در این افزایش قیمت با وجود آنکه محصول در سطح شهر وجود دارد اما صاحبان کالا آن‌چنان علاقه‌ای به عرضه این محصولات ندارند.

از این موارد می‌توان به مواد خوراکی و بهداشتی اشاره کرد؛ بنا بر مشاهدات خبرنگار ایسنا، طی چند روز گذشته آب‌معدنی، آب آشامیدنی، روغن، رب و برنج با افزایش قیمت از سوی واحدهای تولیدکننده و عرضه‌کننده روبرو شده است./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز