تیتر20 - دومین همایش برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری کشور با هدف تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان، فعالان و برندهای برتر این صنعت درتاریخ 7 مهرماه سال جاری با شعار "مراکز خرید، نمادهای شهری، مقاصد گردشگری " برگزار می شود.
شاهرخ کشاورز دبیر کل این همایش، با بیان اینکه در این رویداد، بیش از 400 کارفرما و مدیر مراکز تجاری از سراسر کشور و 200 برند فعال در مراکز تجاری حضور خواهند داشت اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان این حوزه و فرهنگ سازی در خصوص رویکردهای مدرن و نوین صنعت ساخت و بهره برداری از مراکز خرید و الگوبرداری صحیح از استانداردهای روز جهان در این زمینه عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان در این بستر فراهم شده در کنار یکدیگر به بحث و گفتگو در خصوص بررسی راه های موفقیت مراکز خرید و نیازهای متقابل برندها و مراکز تجاری می پردازند
سردبیر ماهنامه تجارت طلایی حوزه های اصلی انتخاب برترین های این صنعت توسط هیات داوران این رویداد را در 3 دسته اعلام و تشریح کرد: دسته اول) برندها و فروشگاه های برتر فعال در مراکز تجاری کشور، دسته دوم) معماران، مدیران ، وکلا، بهره برداران و نویسندگانی که در مورد مراکز خرید و برندها کتاب منتشر کرده اند و دسته سوم) مراکز خرید و مجتمع های تجاری موفق در حال ساخت،در حال افتتاح و در حال فعالیت که بر اساس برخی معیارها و ضوابط مجمع جهانی مراکز خرید (ICSC) انتخاب شده اند..
وی در ادامه خاطر نشان کرد که در این رویداد به مباحثی نظیر برندینگ شهری و سازه ای، نقش طراحی و معماری در موفقیت مراکز خرید، معرفی و استفاده از خدمات پولی و مالی و تامین اعتبار در ساخت مراکز خرید ،استراتژی برندها جهت حضور در بازار، بررسی چشم انداز ، چالش ها و فرصتهای ساخت و بهره برداری از مراکز خرید ایران و جهان و راهکار های استفاده از زیر ساختهای IT و تکنولوژیکی در ساخت و راه اندازی مراکز خرید پرداخته خواهد شد.
شایان ذکر است ماهنامه تجارتطلایی به عنوان تنها نشریه تخصصی مراکز خرید و برندهای برتر، پس از برگزاری موفق اولین دوره این رویداد مهم در سال گذشته و انتشار 30 شماره از این نشریه و برگزاری 18 میزگرد در حوزه های مرتبط با بهره برداری صحیح و عملکرد موفقیت آمیز مراکز تجاری، اکنون اقدام به برگزاری دومین دوره این همایش می کند.