تیتر20 - این روزها تغییر مداوم استراتژی های فروش، جزو ضرورت های بازاریابی است و نوسان بین دنیای مجازی و دنیای واقعی فروش، یکی از متداول ترین استراتژی های بازاریابی است.
قطعا برند های بزرگی مانند ال جی که اخیرا پروژه فروش اینترنتی «180» را راه اندازی کرده، بی نیاز و بی توجه به این مفاهیم عمده بازاریابی نیستند.
در پروژه فروش اینترنتی «180» برنامه بازاریابان ال جی مبتنی بر فروش اینترنتی محصولات ال جی است که البته با ضمانت گلدیران ارائه می شود.
ال جی در این برنامه، برای مشترکین خود سرویس هایی مانند نصب رایگان، تحویل در سراسر ایران، حمل سریع و رایگان و البته ماننده همیشه پشتیبانی 24 ساعته را لحاظ کرده است.
فلسفه این فروش ویژه، از سوی مدیران بازاریابی این برند، بر مبنای «تغییر 180 درجه در احساس و مفهوم فروش» اعلام شده است.
لوازم خانگی، صوتی و تصویری، دستگاه های تصفیه هوا، کولرهای گازی و... بخشی از محصولات ارائه شده در این فرایند فروش اینترنتی هستند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 22228852 تماس بگیرندیا به سایت www.180.ir مراجعه نمایند.