تیتر20 - تولید یخچال شخصی سازی شده، درست مثل اتومبیل هایی که به سفارش مشتری و با آپشن های انتخابی و سلیقه ای تولید می شود، می تواند یخچال را به عنوان عنصر اصلی آشپزخانه و دکوراسیون منزل، مخصوصا در منازلی که آشپزخانه اوپن دارند، به یک بازیگر مهم در دکوراسیون تبدیل کند.
تا الان، هر رنگ و لعابی که به آشپزخانه ها داده می شد، ورود و حضور یخچال در آشپزخانه اجتناب ناپذیر بود و قبول و تمکین در برابر رنگ آن الزام آور می نمود.
شرکت اسنوا با اجرای پروژه تولید و فروش آپشنال، علاوه بر اختصاصی کردن شکل ظاهر،رنگ و شمایل کلی یخچال هاییش توانسته است، بسته به ذائقه مصرف کننده، سلایق و خصلت های فرهنگی و خانوادگی وی را بسته به اولویت های یک خانواده چهار نفره ایرانی در زمینه ذخیره مواد غذایی در نظر گرفته و به این شکل، اشکال بهینه سازی شده ای در تولید محصولات خود ارائه نماید.
مثلا گفته شده که ایرانی ها علاقه مند به داشتن یخچال فریزرهای پایین، با عرض 70 سانتی متر و 4 کشور در قسمت فریزر هستند، این در حالی است که عرف چنین محصولاتی در دنیا، یخچال های کوچک با عرض 60 و 3 کشو در فریزر است.