جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹
برخی از برندهای مشهور هستند که تنها برای قشر ثروتمند جهان طراحی شده اند. اگر چه آنها می دانند که این قشر درصد کمی از جامعه را به خود اختصاص داده اند، اما همان چند درصد محدود هم برایشان کافی ست. کیف، کفش، اکسسوری های لاکچری... با قیمت های بسیار بالا روانه بازار می شوند.
کد خبر: ۲۸۱۳۴
تیتر20 - برخی از برندهای مشهور هستند که تنها برای قشر ثروتمند جهان طراحی شده اند. اگر چه آنها می دانند که این قشر درصد کمی از جامعه را به خود اختصاص داده اند، اما همان چند درصد محدود هم برایشان کافی ست. کیف، کفش، اکسسوری های لاکچری... با قیمت های بسیار بالا روانه بازار می شوند به طوری که حتی برخی از ستاره ها نیز استطاعت مالی خریدشان را ندارند.

به عنوان مثال بسیاری از ستاره ها توان خرید لباس هایی که روی فرش قرمز می پوشند را ندارند، اما چنین برندهایی تنها برای تبلیغ، لباس های لاکچری خود را در اختیار آنها قرار داده تا روی فرض قرمز دیده شوند. در ادامه لوکس ترین برندهای جهان که تنها برای میلیاردرها طراحی شده است را به شما معرفی می کنیم.

جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی «GIORGIO ARMANI» برند لباس لوکس ایتالیایی ست که به سبکی کلاسیک طراحی شده است. ستاره های مشهوری چون کیت بلانشت و آلیشا کیز از مشتریان ثابت این برند می باشند. آنچه در اولویت این برند قرار دارد، کیفیت پارچه و دوخت آن است. جورجیا خیلی به جزییات اهمیت نمی دهد. به جای آن تمرکزش را بر کیفیت محصولات اش می گذارد تا مشتریان خود را در دراز مدت راضی نگه دارد. اگرچه افرادی که استطاعت مالی برای خرید از این برند لوکس را دارند، محدود است اما همان ها با پرداخت هزینه های بالا جای خالی دیگر مشتریان را پر می کنند.


مارک جیکوبز

مارک جیکوبز «Marc Jacobs» یکی از برندهای لوکس و شناخته شدن جهان است. فرنسیس بین کوبین، هنرمند تجسمی اهل آمریکا و تنها فرزند خواننده و آهنگساز دهه ۹۰ میلادی کرت کوبین و همسرش کورتنی لاو، مدل تبلیغاتی این برند لوکس است. این برند معمولا از مدل ها و ستاره های معروف برای تبلیغ کلکسیون های جدید خود، دعوت به همکاری می کند. افراد مشهور نه تنها مدل تبلیغات این برند، بلکه مشتریان ثابت آن نیز می باشند. اگر شما نیز به برندی خاص و البته گران قیمت علاقه دارید، مارک جیکوبز انتخاب فوق العاده ای برایتان خواهد بود. البته گرانی محصولات آن، غیرمنطقی نیست، این برند برای تولید پوشاک و اکسسوری هایش هزینه های زیادی را می پردازد، از این رو قیمت محصولات اش را نیز بالا می برد.


لا پارلا

لا پارلا «La Perla» برند لوکس ایتالیایی ست که در سال 1954 توسط یک آلمانی با نام « Lars Windhorst» تاسیس شده است. محصولات این برند بسیار گران قیمت است زیرا از باکیفیت ترین مواد و توسط حرفه ای ترین طراحان طراحی شده است. مشتریان لا پارلا صدها هزار دلار را تنها برای یک لباس خواب یا یک اکسسوری می پردازند. از مدل های تبلیغاتی این برند می توان کندال جنر، سوپر مدل عصر حاضر، را نام برد.


والنتینو

والنتینو «Valentino» برند لوکس ایتالیایی است که بیشتر به خاطر لباس های شبی که ستاره ها روی فرش قرمز به تن می کنند، شهرت دارد. از این رو می توان حدس زد که محصولات آن قیمت بسیار بالایی داشته باشد. به عنوان مثال جنیفر آنیستون از ستاره هایی بود که برای مراسم اسکار لباسی از برند والنتینو به تن داشت. خوبی این لباس ها آن است که هیچ گاه از مد نمی افتند. سبک لباس های آن نیز بیشتر سنتی ست تا مدرن.


فندی

فندی «FENDI» نیز یکی دیگر از برندهای لوکس متعلق به طبقات بالای جامعه است. ستاره هایی چون جی جی حدید از مشتریان ثابت آن هستند. فندی محصولات متنوعی را روانه بازار می کند اما مشهورترین آن، کیف‌های دستی «باگتی» است. این کیف ها باریک و جمع و جور طراحی شده اند اما با وجود داشتن لوگوی فندی، باید هزینه گزافی را برای خرید آن پرداخت کرد که از هر کسی بر نمی آید. به عنوان مثال یک کت خزدار ممکن است که میلیون دلار بیارزد. عجیب است، نه؟!


لویی ویتون

لویی ویتون «Louis Vuitton» شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتون تسیس شد. این برند برای شش سال متوالی به عنوان با ارزش ‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده ‌است. زمانی که شما کیفی از این برند را به دست می گیرید، به دیگران ثابت می کنید که جزو ثروتمندترین افراد جهان هستید. به عنوان مثال یک عدد کیف لویی ویتون، 15 هزار دلار می ارزد.

برند‌هایی که تنها برای میلیاردر‌ها طراحی شده اند

هرمس

هرمس «Hermes» شرکت فرانسوی تولید کننده کالاهای لوکس است، که در سال ۱۸۳۷ تاسیس شد. این برند به تولید کالای چرم دست ساز معروف است. مشتریان این برند برای خرید محصولاتش گاهی باید توی نوبت بمانید. هزینه ای که می پردازند نیز بسیار زیاد است، به عنوان مثال قیمت یک کیف از هزار تا پنجاه هزار دلار متغیر است. یکی از فعالیت های جالب این شرکت تورهایی ست که برای مشتریان خود ترتیب می دهد. از این رو آنها می توانند به طور مستقیم روند ساخت محصولات آن را مشاهده کنند.


مارنی

برند ایتالیایی مارنی «Marni» در سال ۱۹۹۴ راه ‌اندازی شد. این برند تا سال ۲۰۱۲ ساختار خانوادگی خود را حفظ کرد و از آن‌ به بعد به گروه ایتالیایی مد OTB۳ فروخته شد. مارنی نیز مانند دیگر برندهای لوکس، جایگاه خاصی در میان طبقه بالای جامعه دارد. طرح های نقاشی شده روی محصولات آن بسیار جذاب است به طوری که بسیاری از بازیگران و مدل ها دوست دارند که آنها را به تن کنند. البته اگر قیمت های کالای این برند بالا نبود، مطمئنا ستاره ها نیز علاقه ای به آن نشان نمی دانند اما متاسفانه این واقعیت دنیای مد و فشن است که هر چه کالایی قیمت بالاتری داشته باشد، از نظر ما لوکس تر و جذاب تر است. اگر این برند نسبت به برندهای دیگر تازه کار است اما توانست با استخدام بهترین طراحان جهان، خودش را در حد لوکس ترین ها بالا بکشاند./برترین ها
ارسال نظرات
موضوعات روز