دوشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
قائم‌مقام مركز مطالعات، برنامه‌ريزي استراتژیک و فن‌آوري اطلاعات گروه سايپا تشریح کرد؛
قائم‌مقام فن‌آوری اطلاعات مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی استراتژیک و فن‌آوری اطلاعات گروه سايپا گفت: در مدت 27 ساعت اجراي طرح پيش‌فروش اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا، بيش از 95 ميليون بازديد از سايت فروش اين مجموعه صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۹۶۷۹
هجوم میلیونی برای خرید ۵۰ هزار دستگاه خودرو / آمارها قابل استعلام از وزارت ارتباطات
تیتر20 - حسن حسین‌آبادی افزود: در اين طرح تعداد 50 هزار دستگاه خودرو پيش‌فروش شد و براساس برآوردها و اطلاعات موجود، تعداد متقاضيان 30 برابر اين تعداد خودرو بوده و طبعاً از هر 30 نفر تنها يك نفر موفق به ثبت‌نام شده و 29 نفر ديگر امكان خريد را پيدا نكرده و احتمالاً از اين امر ناراضي شده‏‌اند.
به‌گفته وي در دقايق نخست اجراي طرح پيش‌فروش محصولات سايپا، تعداد 709 هزار و 98 كاربر كه معادل يك‌ميليون و 781 هزار و 865 درخواست و رقمي معادل 6 ميليون و 13 هزار و 798 بازديد از صفحات سايت بوده، به ثبت رسيده كه اين موارد در تصاوير و فيلم‏هاي تهيه شده از سايت‏هايي كه اطلاعات تحليلي درخصوص سايت فروش سايپا را ارائه مي‌دهند، توسط رسانه‌هاي خبري كه در محل نظارت بر عمليات فروش حضور داشتند، به ثبت رسيده و قابل استعلام از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات است.
قائم‌مقام مركز مطالعات، برنامه‌ريزي و فن‌آوري استراتژيك گروه سايپا ادامه داد: در مدت 27 ساعت كه فرايند پيش‌فروش اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا به اجرا درآمد، در مجموع 95 ميليون و 218 هزار و 431 فقره بازديد از سايت فروش سايپا صورت گرفته است.
حسین‌آبادی افزود: از ميان اين تعداد بازديد، 55 ميليون و 961 هزار و 485 ارجاع از طريق سایت www.saipacorp.com تعداد 26 ميليون و 105 هزار و 575 ارجاع از طريق جست‌وجو در گوگل و تعداد يك ‌ميليون و 383 هزار و 118 ارجاع از طريق سايت www.saipagroup.ir  به سايت فروش سايپا صورت گرفته است و9 ميليون و 486 هزار و 173 نيز مراجعه مستقيم از طریق سایت saipa.iranecar.com و مابقی 2 میلیون و 282 هزارو 80 بازدید از سایتهای اینترنتی دیگر صورت پذيرفته است.
وي تأكيد كرد: اين ميزان بازديد باتوجه به مشخص بودن ميزان ارجاع‌هاي انجام شده از ساير سايت‏ها به سايت فروش و قابليت ره‌گيري و گزارش‌گيري از پهناي باند مصرفي، نشست‌هاي ايجادشده از مشتريان به آدرس فروش اینترنتی سايپا و به‌طور كلي حجم درخواست‌هاي ارسال‌شده براي سايت فروش سايپا كاملاً مشخص و قابل رديابي بوده است./سایپا
ارسال نظرات
موضوعات روز