پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
سومین هم اندیشی مدیریت شعب غرب استان تهران با حضور مدیر، روسای دوایر و مسئولین شعب غرب استان با محوریت اعتبارات و بازاریابی برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۲۷۳
تیتیر20 - سومین هم اندیشی مدیریت شعب غرب استان تهران با حضور مدیر، روسای دوایر و مسئولین شعب غرب استان با محوریت اعتبارات و بازاریابی برگزار شد.
ابراهیم مومن زاده مدیر شعب غرب استان تهران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی استان و مسئولیت روسای شعب اظهار داشت: از وظایف اصلی روسای شعب شناخت نیازها و راه کارهای جذب مشتری، شناخت محیط اطراف و جغرافیای منطقه، تسلط کامل بر دستورالعمل ها، بخشنامه ها و بحث جانشین پروری در بین کارکنان را برشمرد.
وی با تاکید بر تقسیم کار عادلانه در میان کارکنان و پیگیری امور شعب توسط تمامی همکاران گفت: داشتن تعهد نسبت به پیگیری مطالبات معوق و جلب رضایت مشتریان از عوامل تاثیرگذار در موفقیت شعبه است.
محمد صادق کشاورز مدير دايره بازاریابی با ارائه مطالبی در خصوص كميت و كيفيت برگزاري کارگاه های توجیهی و نحوه فعالیت این کارگاه ها، اظهار داشت: اصول بازاریابی، جذب منابع، شناخت محصول، جذب مشتری، استفاده از فرصت های رقابت و خدمات بازاریابی از مباحث مهم و ویژه در بازاریابی می باشند که می بایست مورد توجه مسئولین شعب قرار گیرد.
وحید موسوی مدیر دایره اعتبارات نیز با بیان وضعیت مطالبات غیر جاری در استان و عوامل شکل گیری آن گفت: می توان با برنامه ریزی بهینه و استفاده از لیزینگ و صدور انواع ضمانت نامه های بانکی به اهدافی که در این بخش برای استان تعریف شده است دست یافت.
خاطر نشان می سازد در پایان این هم اندیشی مسائل و مشکلات شعب توسط روسا و کارشناسان دوایر بررسی و راهکارهای موجود در بخش های مختلف سازمانی برای حل موانع مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت./ روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر