پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
در مراسمی با حضور مدیران بانک ملت و گروه فنآوران هوشمند بهسازان فردا و شرکتهای تابعه از هویت بصری جدید بهپرداخت ملّت رونمایی شد.
کد خبر: ۳۲۶۴۹
تیتر20 - در مراسمی با حضور مدیران بانک ملت و گروه فنآوران هوشمند بهسازان فردا و شرکتهای تابعه از هویت بصری جدید بهپرداخت ملّت رونمایی شد.
در این مراسم که با حضور دکتر علیرضا لگزایی عضو محترم هیئتمدیره و قائممقام مدیرعامل، دکتر مرتضی نجف معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات، دکتر مرتضی ترک تبریزی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت و دکتر علی حکیم جوادی مدیرعامل گروه فنآوران هوشمند بهسازان فردا برگزار شد، مهندس شهریار خلیلی مدیرعامل بهپرداخت ملّت، با قدردانی از حمایتهای مدیران یادشده و هیئت مدیره شرکت خاطرنشان کرد: شرکت بهپرداخت ملّت بهعنوان بزرگترین PSP کشور و خاورمیانه با رعایت اصول برندینگ و هویت بصری قصد دارد در راستای ارتقاء ظرفیتهای موجود و بهمنظور فعالیتهایی همچون co-branding و co-advertising اقدام کند.
وی با اشاره بهضرورت تغییر هویت بصری بهپرداخت ملّت گفت: شرکت بهپرداخت ملّت با رویکردی خردمندانه جهت افزایش سطح آگاهی مخاطبان و پیشبرد اهداف تبلیغاتی به یکسانسازی پیامها، شاخصههای کلامی و بصری برند و بهطور خلاصه هر آنچه بهعنوان هویت برند شناخته میشود مبادرت ورزیده است.
مدیرعامل بهپرداخت ملّت در پایان این مراسم ضمن اشاره به چشمانداز پیش روی بهپرداخت ملّت تأکید کرد: حفظ جایگاه شرکت در کشور و منطقه و ارتقاء جایگاه آن در سطح بینالمللی یکی از مهمترین اهداف ما در طراحی این چشمانداز بوده و تلاش خواهیم کرد تا با تکیه بر توان نیروی متخصص و دانش داخلی کشور هرروز گامی روبهجلو برداریم.
گفتنی است بهپرداخت ملّت با بهرهبرداری از رنگبندی جدید که نشان اشتیاق، انرژی، کسب درآمد، نشاط و قدرت، کسبوکار و تصمیمگیری عاقلانه است، هویتی جدید به برند خود داده تا هوشمندانه جایگاه غرورآمیز خود را در صنعت پرداخت ایران و خاورمیانه حفظ کرده و در عرصه بینالمللی نیز ارتقاء بخشد./ روابط عمومی بهپرداخت ملّت